Jos pystyy edes Drivenin voittamaan huonoudessa, niin niin...no ainakin eri trailereita ollaan katsottu.
Drivenin huonoutta ei pysty ylittämään kukaan tai mikään.
Jos pystyy edes Drivenin voittamaan huonoudessa, niin niin...no ainakin eri trailereita ollaan katsottu.
Se mitä sun horinoistas oon jaksanut lukea (eli en paljoa, enkä muidenkaan) niin olen saanut sen käsityksen että sä teet kuukausia/vuosia treeniä että jaksat istua sen kärrys kyydissä ne seuraavatkin kilometrit. Ja bongata rekkareita.
NE pitäis olla sun h-hetkiä.
Jollekin yksittäiselle kisalle aivan sama.
Yhdyn toki mielipiteeseesi että olet ihan tussu. Ja niin muuten: oliko Jaqculla kova kiku?
Katsottuani elokuva "Rush" trailerin, olen melko vakuuttunut, että meillä on käsissämme yksi elokuvahistorian paskimmista rainoista.
Tuossa samoihin aikoihin puntaroin ihan samaa ja aamulla huomasin juuri niin käyneen. Jännä.Harkitsen oluttölkin avaamista.
Siinä käy mahdollisesti niin, että se jää puolittain juomatta, kuten monesti ennenkin on käynyt.
Ohhhoh...tulipa lapsuus mieleen kun radiossa soi laulu, jota en ole kullut sitten lapsuuden.
Elstelän Kristiina sitä mulle jokusen kerran lauloi ja sanat menee jotakuinkin "Muumimamman maailmaan, ihanaan turvaisaan, nukkumatti johdattaa, sinimaahan matkaajaa":eek!:
Mulla on sellainen mielikuva ysärin alusta tai kasin lopulta, että olen joskus nähnyt telkkarissa Kristiina Elstelän karvakolmion. Taisi olla aika mammamainen sellainen, kun ei tuon enempää jäänyt mieleen.
Mulla on sellainen mielikuva ysärin alusta tai kasin lopulta, että olen joskus nähnyt telkkarissa Kristiina Elstelän karvakolmion. Taisi olla aika mammamainen sellainen, kun ei tuon enempää jäänyt mieleen.
Pilkkuja ja pikkuhousuja (1992)
Noemmäätiärä kunhan kuuklettelin. Olis ollu reteetä heittää tähän nyt videokaappaus kyseisestä karvakolmiosta, mutta eipä löytyny mittää.