Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset, vol VI

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Renngeist
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
En tiä, mutta perverssillä tavalla kiinnostais kyllä, mitä helvattua se Joni taas oli keksiny. Pumpattavaan dolleroiseenko se sitä leipää oli tunkenut.

Ei tainnut tehdä muuta kuin näyttää kieltä voileivän vieressä...?
Mun mielestä vähän herkästi joku ällööntyy jos sellaista pitää ällönä, mutta eipä mulla riitä auktoriteetti määräämään kuka mistäkin saa ällööntyä. Siispä huutelen sivusta.

Olen pelkkä sivullinen, kuten jokainen oman elämänsä on.

Mun mielestä vähän herkästi joku ällööntyy jos sellaista pitää ällönä, mutta eipä mulla riitä auktoriteetti määräämään kuka mistäkin saa ällööntyä. Siispä huutelen sivusta.
Näin kuvan josta tässä ilmeisesti on kysymys. Kieltämättä hieman erikoiselta vaikuttaa otoksen piilottaminen (jos näin on ylläpito tehnyt).

No niin, että menit sitten paljastamaan tämän, höpösapiens!

Kauheetahan se oli...ja hyvinkin ällöä. Kieli kuuluu suuhun ei leivän päälle. Ellei sitten ole tosi köyhä. (ei se minustakaan ollut ällöä tai kauheeta)

Jaahas, se on sitten ykkösvuotiset johdatettu kaupungin opiskelijaelämän tärkeimpiin ytimiin. :thumbup:

Asiaan mitenkään liittymättömänä tietona sain sitten vastauksen yli kahdeksan kuukautta sitten lähettämääni facebook-kaveripyyntöön. :eek:

Mikrotivan pukkas nyh.
Tunnistappas kuvan henkilöt ja kerro meille kaikille, että kekkäs ne siinä:

sgh9kNo.jpg

Helpoiten tunnistettavan kasvot on peitetty lähes huomaamattomasti.

Ai niin, pieni sääntötarkennus: pitää siis tunnistaa itse. Ei fuskata, eikä kurkkia naapurin paperilta.

Viimeksi muokattu:
Minigrippiä pitelevässä hahmossa on jotain sangen tuttua. Mutta en keksi mitä.

Että jos tämä helpottaisi jonkun muun pähkäilyjä.

Pitääkö vetää valkoisella? Vedän nyt varmuuden vuoksi.

Aika vanhalta kuvalta vaikuttaa, mutta voisko olla niin vanha, että toi eka on John Carpenter tuskin, mutta tolla mennään, toinen on Tobe Hooper, kolmas on Stephen King ja oikeanpuolimmaisin on Clive Barker.

Veikkaan, että toi eka meni väärin, muista olen varma. Ensimmäisessä on jotain häiritsevän tuttua, mutta toisaalta jokin on ikäänkuin pielessä tai jotain :confused: :doubtful:.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.