Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset, vol VI

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Renngeist
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Yllättävän monen noin pintapuolisesti täysijärkisen ihmisen mielestä työpaikat syntyvät siitä, kun joku ottaa ja päättää mennä töihin.

Yllättävän monen noin pintapuolisesti täysijärkisen ihmisen mielestä työpaikat syntyvät siitä, kun joku ottaa ja päättää mennä töihin.

Sille joka päättää ottaa ja mennä töihin* se työpaikka saattaa "syntyäkin".
Siellähän se on ollut toki muidenkin otettavissa, mutta siis sille yhdelle yksilölle se työpaikka siinä aukeaa/syntyy kun työsoppari allekirjoitetaan.

Tuntematta asiaasi paremmin, olisko tota niinku tarkoitettu?

*) tekee aktiivisia toimenpiteitä sen eteen, että saa itselleen töitä.

Kannattaa mennä ihan vaan kiertelemään firmoja ovelta ovelle ja pyytää päästä johtajan juttusille. Sellaista oma-aloitteisuutta arvostetaan.
Minä käyn puljun suurimman omistajan juttusilla. Heti olisivat palkanneet, kun nähneet miten ansiostani osakekurssit raketoisivat..mut emmä viiti.

Minä käyn puljun suurimman omistajan juttusilla. Heti olisivat palkanneet, kun nähneet miten ansiostani osakekurssit raketoisivat..mut emmä viiti.

Minun koko sukuni on päässyt työelämään jämäkällä kädenpuristuksella ja reippaalla tervehtimisellä.

Minun koko sukuni on päässyt työelämään jämäkällä kädenpuristuksella ja reippaalla tervehtimisellä.

Paljonko jämäkkä kättely ja reipas tervehdys lisää työpaikkojen määrää esim. valtakunnantasolla?

Paljonko jämäkkä kättely ja reipas tervehdys lisää työpaikkojen määrää esim. valtakunnantasolla?

Se riippuu siitä tapahtuvatko kyseiset asiat työsuhteen solmimisen vai purkamisen yhteydessä. Veikkaisin, että valtakunnantasolla plusmiinusnolla.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.