Renngeist
Soldiers of Antisthenes
*burb*
Se röyhtäisi.
Hmm. Harkitsen martyyrivetäytymistä.
Noh noh. Jatkoiko ruohonleikkaaja ajelua heti kaatumiren jälkeen? Mikset j22nyt seuraamaan?Hmm. Harkitsen martyyrivetäytymistä.
Kouvolla sunnuntaikaljat korkattu?
Noh noh. Jatkoiko ruohonleikkaaja ajelua heti kaatumiren jälkeen? Mikset j22nyt seuraamaan?
Vihdoin koitti se aika jolloin kaivoin jo pari vuotta omistamani Assasin's Creed II:sen esiin ja aloin pelaamaan. Nyt tässä pari päivää pelattuani voin sanoa että olen jäänyt koukkuun. Tämä jatkuu vielä...
Myöskin sama pelimaailman tekeleen omistan. Vuosi sitten ostin ja yhden päivän sitä olen pelannut. En ole eläessäni ollut niin raivossani minkään tuotteen huonoudesta. Illalla ei tullut uni kun vitutti.
Jos kyse onkin siitä että olet täysin kädetön pelaaja? Pelihän on loistava.
Täysin mahdollista ja jopa luultavaa.
Vihdoin koitti se aika jolloin kaivoin jo pari vuotta omistamani Assasin's Creed II:sen esiin ja aloin pelaamaan. Nyt tässä pari päivää pelattuani voin sanoa että olen jäänyt koukkuun. Tämä jatkuu vielä...
Myöskin sama pelimaailman tekeleen omistan. Vuosi sitten ostin ja yhden päivän sitä olen pelannut. En ole eläessäni ollut niin raivossani minkään tuotteen huonoudesta. Illalla ei tullut uni kun vitutti.