Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset, vol VI

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Renngeist
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Rupes (taas) vituttamaan se, että piti aikoinaan hankkiutua N64:nepasta eroon. Vaihdoin sen peleineen kaverin kanssa kahteen DVD-elokuvaan. Menee sarjaan elämäni parhaat kaupat.

Sillon kun sain tuon joululahjaksi (tais olla 1998 tai 1999 joulu) niin harmitti, kun olin pyytänyt pleikkari ykkösen. Jälkikäteen ajateltuna mullehan kävi oikein hyvä tuuri.

Viimeksi muokattu:
Retropeli meiningit! :thumbup:

Itse kaivoin tänään pleikka kakkosen kaapista ja varmaan tulee illalla vanhaa kunnon WRC:tä tahkottua, mikäli ei minnekään jaksa lähteä.

pink_ps2horizontal_1156153354.gif

Retropeli meiningit! :thumbup:

Itse kaivoin tänään pleikka kakkosen kaapista ja varmaan tulee illalla vanhaa kunnon WRC:tä tahkottua, mikäli ei minnekään jaksa lähteä.

pink_ps2horizontal_1156153354.gif

Pleikka kakkonen on mulla vielä ihan suht aktiivisessa käytössä. NFL 2K5:ta (lienee vieläkin jenkkifutispelien aatelia) oon tahkonnut viime aikoina. Toki menee aikoja, jolloin en koske lain' koko laitteeseen.

Aika lupaavan oloinen leffa Teemalla noin niinku viiden minuutin katsomisen perusteella. Alku meni ohi.

Asettelin juuri tyhjenneen lippispullon tuonne hyllylle käsitehdyn arvokeramiikan keskelle.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.