Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset, vol VII

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Renngeist
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Olisipa mulla porsas. Juottaisin sen känniin. Ihan vain siksi että voisin asiasta raportoida tänne kera jonkinlaisen sikahumalassa-sanaleikin.
Onneksi sulla on perse, voit raportoida perseiden sijannista olalla tai humalatilasta.

Ihan ei täkäläiset malttanu raketteineen kuuteen asti. Aiempina iltoina/päivinä on ollu suorastaan hämmästyttävän vähän mitään pamauksia, mutta nyt joku ampu jo ihan kunnon kuviotakin taivaalle.

Ihan ei täkäläiset malttanu raketteineen kuuteen asti. Aiempina iltoina/päivinä on ollu suorastaan hämmästyttävän vähän mitään pamauksia, mutta nyt joku ampu jo ihan kunnon kuviotakin taivaalle.

Täällä oli jo toissapäivänä kunnon bileet jollain.

Viimeksi muokattu:
Mitäs se hauvavauva tykkää?

Taidan "valmistaa" iltasapuskaksi Tapolan mustaa makkaraa. Mikähän ois paras tapa lämmittää kyseinen eines kotioloissa?

ScreenShot598.jpg

Enhän mä tommosta tähän hätään mistään saa. Teen puolukkahillon.

Mustamakkara pitäis aina syödä tuoreena Lielahden tehtaan myymälän ravintolassa.
Kaikki myöhemmät lämmitysyritykset - olivatpa ne millaisia tahansa - eivät saa tuotetta lähellekään höyryävän pehmeää ja tuoretta, herkullista veripötkylää.

Mustamakkara on mun mielestäni lähes automaattisesti pilalla sen jälkeen kun se on kerran tehtaalta saatettu jääkaappikylmäksi.

Mustamakkara pitäis aina syödä tuoreena Lielahden tehtaan myymälän ravintolassa.
Kaikki myöhemmät lämmitysyritykset - olivatpa ne millaisia tahansa - eivät saa tuotetta lähellekään höyryävän pehmeää ja tuoretta, herkullista veripötkylää.

Mustamakkara on mun mielestäni lähes automaattisesti pilalla sen jälkeen kun se on kerran tehtaalta saatettu jääkaappikylmäksi.
Ennenvanhaan mustaamakkaraa sai Jämsän torilta lauantai-aamuisin tuoreena. Ihan parasta mitä täältä on saanut.

En tiedä saako enää.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.