Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset, vol VII

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Renngeist
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Pystyisi laskeutua?
PYSTYISI LASKEUTUA?????? :mad_old::frank::frank::mad:
PYSTYISI LASKEUTUA?????
NYT JUMALAUTAVITTUSAATANAPERKELE TÄTÄ TOUHUA NII!!

Verbin perusmuodon väärinkäyttö tuolla tavoin etenkin kirjoitetussa tekstissä on karmeaa, vaikka puhekielessä jotenkin olen oppinut sen hyväksymään osana pääkaupunkiseudun murretta.

Vielä karmeampaa on ketä-sanan käyttö kuka/joka -sanojen tilalla. Tuonhan myös selitetään kuuluvan murteeseen, mutta omaan korvaan tuo särähtää aina pahasti myös puhutussa kielessä.

Vielä karmeampaa on ketä-sanan käyttö kuka/joka -sanojen tilalla. Tuonhan myös selitetään kuuluvan murteeseen, mutta omaan korvaan tuo särähtää aina pahasti myös puhutussa kielessä.

Ketä sää oikkee luulet olevas ku tuut tänne tollast väittämään?!

P.s. käytän kyllä itse puhuessa huomaamattani tuota ketä-rakennetta.

Mitä ihmettä miks juomistoikki arkistoitiin? Ylipäätänsä se alkuperäinen olis pitäny säilyttää.

Verbin perusmuodon väärinkäyttö tuolla tavoin etenkin kirjoitetussa tekstissä on karmeaa, vaikka puhekielessä jotenkin olen oppinut sen hyväksymään osana pääkaupunkiseudun murretta.
Niin murrettahan minä vaan kirjoittelin:D, kun olen pääkaupunkiseudulla syntynyt ja asunut melkein puolivuosisataa. Pitääpä muistaa tämä, kun jotkut kirjoittaa juntisti.

Niin murrettahan minä vaan kirjoittelin:D, kun olen pääkaupunkiseudulla syntynyt ja asunut melkein puolivuosisataa. Pitääpä muistaa tämä, kun jotkut kirjoittaa juntisti.

Noin ne vantaalaiset yrittävät antaa itseään vaikutelman stadilaisesta.

Raejuusto menee vähän huonoksi pakastaessa. Murenee. Tulipahan tuotakin kokeiltua.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.