Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset, vol XI

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Renngeist
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Esko Aho puhuu hyvinkin viisaita asioita televisiossa, kanavalla numero yksi. Hyvää kuuntelumatskua. Tietää se Aho kieltämättä erittäin paljon lähes kaikesta. Ei mikään turha höpöttäjä.

Formulanomi on pullero,
keltainen kuin kullero.
Röökii se vetää sikana,
ja on se muutenkin aika kana.

:D :thumbup:
Voi että kun tuli hyvä mieli siitä kun sulle tuli paha mieli. Ihan piti maiskutella suuta ja hieroa vatsaa ja ynistä hiljaa onnellisena. Mmmmmhhhhh.
Taidat tehdä nyt sitä mistä isot pojat esmes Jone mainitsi...:mad_old: niih...hähää..jätkä tekee joneja...niih.:D..häähäähää...siinäpä naurat onnellisena nyt kun teet käsin joneja...hahah...:D

http://www.mtv.fi/lifestyle/tunteet...ta-pitaisi-hyvailla-suulla-joka-paiva/5269730

– Se (hyväily) ei kuitenkaan saa johtaa itse suihinottoon. Kyse on osoittaa rakkautta ja huomiota sukupuolielimille, Noel kuvaa.

Noel painottaa, että unohdamme liian heppoisesti miksi rakastuimme toiseen – siksi on tärkeää, että keskittyisimme pitämään suhteessa kipinää yllä. Siksi se, että miehen penistä hyväilee suulla kaksikin minuuttia päivässä, on hyvä tapa osoittaa kiintymystään.

Laatu-tason Tanskalaiset(nen) :thumbfh:

Jos mun lemmenkeppiä hyväilee kaksi minuuttia ja jättää homman siihen, niin viskaan ikkunasta. Mällit. Ja naisen. Ja muutkin elävät olennot. Miksei kuolleetkin.

Asiaa sivuten, miltähän tuntuu muuten elävä kärpänen virtsaputkessa?

Jahas ajankuluksi nametests.comiin

Aikamoisia tuloksia.

Viimeksi muokattu:
Kyä on kesäisen auringonlaskun aikaan komiasta tulla kotikylille Sääksmäen sillan kautta. Ulkomaiset turistitkin huokaa bussissa kun ensi kertaa lentoaseman jälkeen näkevät kunnon luontoa.

Jos mun lemmenkeppiä hyväilee kaksi minuuttia ja jättää homman siihen, niin viskaan ikkunasta. Mällit. Ja naisen. Ja muutkin elävät olennot. Miksei kuolleetkin.

Asiaa sivuten, miltähän tuntuu muuten elävä kärpänen virtsaputkessa?

Mulla tukee kahteen minuuttiin 3 orkkua ja 4 erektiota. :frank:

Mulla tukee kahteen minuuttiin 3 orkkua ja 4 erektiota. :frank:
1283658.jpg

1283658.jpg