Antsa Rieppo
Well-known member
Niin, en tiiä yhtään kun haluaisin Porschen tai Range Roverin mutta iskä osti/ostaa jomman kumman itelleen joskus ja se haluais mulle Mersun.
Onks (Taka)PuoliPöhkö sun iskä?
Niin, en tiiä yhtään kun haluaisin Porschen tai Range Roverin mutta iskä osti/ostaa jomman kumman itelleen joskus ja se haluais mulle Mersun.
Kuka se onOnks (Taka)PuoliPöhkö sun iskä?
Onko nämä niitä, joilta jää ajot vaa'alle, sitomattomaan kuormaan, tai ajoaikarikkomuksiin?
Minun amis- tai yo-haahuiluissa ei opetettu elukkaoppia![]()
Muutakin on hyvä olla takana kuin peruskoulu. Edes se amis. Tänä päivänä kuitenkin aika sama, paljonko kouluja olet käynyt. Peruskoulutasollakin osaa kirjoittaa paperiin 20 kertaa työtön.
Muutakin on hyvä olla takana kuin peruskoulu. Edes se amis. Tänä päivänä kuitenkin aika sama, paljonko kouluja olet käynyt. Peruskoulutasollakin osaa kirjoittaa paperiin 20 kertaa työtön.
Mutta nyt kun puhuimme työttömyydestä niin suosittelen kaikkia naisia (ja miksei miehiäkin) menemään rikkaan miehen kanssa naimisiin kuten mä aion tehdä. Ette kärsi köyhyydestä eikä tarvitse raataa tai pelätä työn menettämistä.
Mä olen arabi, arabinaiset haluaa rahaa ja luksusta. Jos arabit ei haluais luksusta niin öljysheikkejä ei olis olemassa.Onhan tuollaisella ihan nimikin. Huoraamiseksi sitä suomeksi sanotaan.
Mä olen arabi, arabinaiset haluaa rahaa ja luksusta. Jos arabit ei haluais luksusta niin öljysheikkejä ei olis olemassa.
Kuka sano että panen sitä miestä.Ole vaikka hottentotti, mutta jos rahan perässä persettä jakaa eikä rakkauden, on se huoraamista. Capiche?
Kuka sano että panen sitä miestä.
JEa tHäts Trye bröther.I aint saying she is a golddigger, but she aint messing with broke ass bitches.
Eipä tuo koulujen käyminen suoraan sivistykseen korreloi.
Sitä suuremmalla syyllä tuo on sairasta, jos ei mitään tunteita ole muuhun kuin rahaan ja luxukseen.
On lähdössä, amikseen meen koska oppimisvaikeus ja hahmottamisvaikeus, keskittymisvaikeus liittyen niihin yms lista on loputon, niin en pysyis lukiossa kärryillä.