Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset, vol XI

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Renngeist
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jännän äärellä askarrellaan ihmisuhteilla puhteilla. Liian touhuissani tässä, sori tyhmä vittuilu.

Annan syntisi anteeksi. T: Jeesus

18ffkg6hkskinpng.png

Oletko koskaan perehtynyt siihen, mihin usko Jeesuksen olemassaoloon edes historiallisena henkilönä perustuu?

Ns. aikalaiskertomuksiin, kuten varmaan hyvin monen historiallisen henkilön tarina.
Vai pitääkö tässä(kin) asiassa perehtyä sua tyydyttävällä tavalla jotta voi edes hassutella saatana. Vitun turska. (<- tuo oli rasismia ja mut pitäis bannata sen takia)

Nyt on muuten ihan siinä siinä jatkanko luontokuvien katsomista vai alanko perehtyä mihin usko Jeesuksen olemassaoloon edes historiallisena henkilönä perustuu. 6,5 tuntia aikaa töihin lähtöön, että ehtis vähän alkua.

Nyt on muuten ihan siinä siinä jatkanko luontokuvien katsomista vai alanko perehtyä mihin usko Jeesuksen olemassaoloon edes historiallisena henkilönä perustuu. 6,5 tuntia aikaa töihin lähtöön, että ehtis vähän alkua.
Teepä se. Yllätyin itsekin.

Ns. aikalaiskertomuksiin, kuten varmaan hyvin monen historiallisen henkilön tarina.
Vai pitääkö tässä(kin) asiassa perehtyä sua tyydyttävällä tavalla jotta voi edes hassutella saatana. Vitun turska. (<- tuo oli rasismia ja mut pitäis bannata sen takia)
Mihin aikalaiskertomuksiin? Tietääkseni sellaisia ei ole.

Olen Jeesuksen historiallisuuden suhteen agnostikko, mutta olen valmis muuttamaan käsityksiäni heti, kun joku esittää vakuuttavia historiallisia lähteitä asian suhteen.

Minua kiinnostaa lähinnä se, minkälainen tieto sinulle itsellesi on riittävä asian suhteen.

Minua melkein kiinnostaa miksi Joukahaista kiinnostaa mikä tiedon määrä riittää burbille. Melkein.