Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset, vol XI

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Renngeist
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tiedättekö, kun jälkeenpäin näkee niin selkeästi, mitä olisi pitänyt tehdä?
Jäi taas sellainen "miksi mä en/miksi mä noin..." yhden projektin rekrypuhelinsoiton jälkeen. Asiaa vielä paransi puoliso, joka totesi, että mun pitäisi opetella puhumaan puhelimessa. Ei siis sisältöön vaan puhumistapaan liittyen. Plääh.
Jeps, mutta harjoittelu tekee mestariksi. Toisin sanoen mielikuvaharjoittelut tai puoliskosi kanssa tehdyt ääneen harjoittelut varmasti toisivat varmuutta + parantaisivat tekniikkaa. (esim. asioiden esittäminen tiiviimmässä paketissa jne.)

Visa-auto kunnostautuu tyrkyttämällä muunnellun totuuden tuotteita turkulaisille kuluttajille oikeen urakalla.

turkkari.jpg

Ihan vekkuli hassuttelu, ja onnistuneesti saatu mainokselle näkyvyyttä.

Vetipäs tänään ilmavoimat ihan kahden koneen voimin hyvin matalalta ihan suoraan meidän torpan yli. Learjettejä olivat. Aiemmin päivällä jo yli lentelivät, silloin korkealla ja parimuodostelmassa. Sillon jo kummastelin, etteivät näyttäneet lainkaan Horneteilta tai Hawkeilta. Jo sillon olin Learjeteiksi tunnistavinani, en vain ollut ennen nähnyt niillä muodostelmissa lennettävän vaan mikäpä sitä estää. Helikopterienkin äänen olen parin päivän ajan kuullut, mutta näköhavaintoja en ole saanut, lienevät lentäneet niin korkealla että pilvipeite on ollut tiellä. Joku piti niin kyllä eilen kovaa jytinää, että olisiko olleet Luftwaffen hekoja.

Jahas, kissa oli sitte päättäny päivittää mun läppäriin windows kynpin. Mikäs siinä.

Työkaveri just heitti läppärinsä roskiin kun ei Windows suostunu pysymään päällä. Edellinen omistaja oli siihen jostain syystä päivittäny windows kympin tammikuussa.

Nyt voi sanoa kaikille kyselijöille, ettei se kovin vaikeaa tuo kympin päivitys ole, kun kissakin sen osaa.

Kyllä se oli ihan nykyinen silloin jo.

Viime kesänä oli se tamperelainen tapaus joka oli silloin liian hapokas minulle.

Aha, ok. Muistelin että se oli vielä syksyä, kun sulla oli se kipakka taistolaisdaami ;)
Oli tosiaankin kipakka, kun Sumikin alkoi jo kuulostaa Kajanojalta :thumbup:

Aha, ok. Muistelin että se oli vielä syksyä, kun sulla oli se kipakka taistolaisdaami ;)
Oli tosiaankin kipakka, kun Sumikin alkoi jo kuulostaa Kajanojalta :thumbup:
Jaa niin se..

Kyseinen punavärin kannattaja oli jo ennen tuota tamperelaista viime keväänä, pirkanmaalta myöskin. Se se vasta hapokas tapaus olikin.. vaikutti omaan äänestyskäyttäytymiseenkin.

Vaikuttais siltä, että Suikkanen on nussinu aivan ympäriinsä ja ihan missä sattuu, eikä ole muistanut meille valaista seikkaperäisesti tapahtumia lain.

Vittu mikä jätkä.

Ei voi paljastaa. Joutuisin likvidoimaan sinut, jos niin tekisin.

Tarkoittaisiko se sitten sitä, että en koskaan enää kärsisis likviditeettiongelmista?

Minulle on aina ollut hankala käsittää tuota sanaa, tai termiä, likvidointi. Kiinteistön rahaksi muuttaminen kertoo sanakirja. No, esimerkiksi Chernobylissä niitä piruparkoja jotka lapioilla heittelivät ydinsaastetta takaisin kosahtaneeseen reaktorimonttuun kutsuttiin likvidaattoreiksi. Nousiko siinä kiinteistön arvo?

En oikein pysty ymmärtämään tämän termin käyttöä.

Minulle on aina ollut hankala käsittää tuota sanaa, tai termiä, likvidointi. Kiinteistön rahaksi muuttaminen kertoo sanakirja. No, esimerkiksi Chernobylissä niitä piruparkoja jotka lapioilla heittelivät ydinsaastetta takaisin kosahtaneeseen reaktorimonttuun kutsuttiin likvidaattoreiksi. Nousiko siinä kiinteistön arvo?

En oikein pysty ymmärtämään tämän termin käyttöä.
Termejä, ei termiä tai yhtä ainoaa käsitettä. :dunno: