Antsa Rieppo
Well-known member
Tuoltanoin juttuja lukiessani havaitsin, että eräästä, nykyään hieman vähemmän tänne kirjoittavasta forumistista on mitä ilmeisimmin tullut vanhempi.
Häkäs-Mika?
Tuoltanoin juttuja lukiessani havaitsin, että eräästä, nykyään hieman vähemmän tänne kirjoittavasta forumistista on mitä ilmeisimmin tullut vanhempi.
Heikki Pursiainen myönsi olleensa väärässä ja minun oikeassa. \\o \o/ o//
Häkäs-Mika?
Voin minäkin tyhjentää.Näyttää kissa repivän enemmän hupaa tyhjästä kaljalaatkosta kuin minä sen tyhjentämisestä.
Näyttää kissa repivän enemmän hupaa tyhjästä kaljalaatkosta kuin minä sen tyhjentämisestä.
Kiekkovisakisassa voittamai kaveri lausui äsken kovaan ääneen sanan: PILLUA!
Tulin sisälle koiralenkiltä 21:35 ja hetkeä ennen kuului kova jyrähdys suunnasta "jostain". Muutama minuutti sen jälkeen kuului piipaa-autojen ääniä.
Mitähän tapahtui?
Jjusbanilta irtos pää?
Mistäköhän Vesilahti on saanut nimensä?
Veikkaan että jostain sellaisesta, että siellä vois olla jonkinlainen lahti, jossa on vettä, tai jotain. Enpä tosin voi mennä sanomaan varmaksi.
Ei poikani innostunut lainkaan, kun ilmoitin että herätän hänet klo 5 seuraamaan FP1:stä Maleksian Kuola Lumpurista.
Puolisko enemmän tietää kasarimusiikista kuin minä, vaikka ikäero sama kuin Virtasilla.
Tuskinpa innostun itsekään. Kaukana on ne ajat kun piti katsoa livenä kaikki sessiot mitkä vain kykeni.