Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset, vol XII

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Renngeist
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Maksan 10 000,00 euroa sille joka tuo mulle semmosen puolentoista litran purkin ihan tavallista kevytmaitoa.

Maksan 10 000,00 euroa sille joka tuo mulle semmosen puolentoista litran purkin ihan tavallista kevytmaitoa.

Kustannustehokas toimintamme perustuu ennakkomaksuun, joten heti kun hynät ovat tilillä ovikellonne kilahtaa kera kevytmaitopurkkikuljetuksen.

Palvelemme mielellämme. Tyytyväinen asiakas on meille kaikki kaikessa.

Eiköhän me tehdä kuitenkin niin, että heti kun maitopurkki on jääkaapissani niin maksu lähtee heti seuraavassa postijunassa.

Hyvinkään rallicrossvarikolle iski zombi. Eiku trombi. Täältä toiselta puolelta näki ku pölypilvi eteni radalta varikolle ja sit alkoi isot teltat lentää. Ihmisiä kuulutettiin juoksemaan karkuun eikä pitämään teltoista kiinni.

Meinasin käydä K-extrasta patukkaa hakemassa mut se olikin viikonloppuisin auki klo 9-12. Mukava kolmen tunnin työvuoro kassaneidillä.

Hämeenlinnassa nostavat uponnutta ravintolalaivaa. Kylänmiehet kastunutta kaljaa kärkkymässä.

Mulle selvis vasta eilen, että osatakseen pikalatauksen, sitä tukevat puhelimet, esim. Samsungin S6 Edge, vaativat USB-laturin joka osaa antaa ulos 9 voltta ja vähintään 1,5 ampeeria. Tällöin lataaminen on jopa 75% nopempaa kuin perinteisella 500 mAh:n laturilla.

Niinpä tilasin sitten sekä autoon että kotiin sellaiseen kyknevät laturit. Mulla on se alkuperäinen laturi kyllä, joka osaa ko. tempun. Mutta kuinka ollakaan, se on Suomessa paketissa koska "Noita USB-latureita on joka nurkassa liikaakin, en taida tuota ottaa edes käyttöön" :D

Tollanen autoon: http://www.ebay.es/itm/222102698315?_trksid=p2060353.m2749.l2649&ssPageName=STRK:MEBIDX:IT

ja tollanen kotiin: https://www.amazon.es/Cargador-Puer...QVXW?ie=UTF8&ref_=pe_386191_131634291_TE_item

Laitoin herätyskellon, jotta ainakin kerkiän kahvit keittää ja taikoa jostain mansikkakakun.

Itsehän en usko taikuuteen. Luulenpa että "mansikkakakku ilmestyy tyhjästä" -ilmiöön tulee olemaan joku ihan looginen selitys.

Pitäis laittaa silakat suolaantumaan, niin svois savustella myöhemmin.

Ja käydä vähän frisbeetä heittämässä ja kukkia ostamassa.

Vietin pari yötä paikassa, jonka eräs nimeltä mainitsematon ITG haluaisi kirjoitustensa mukaan omistaa.

No just. :mad_old: Eipä minulla sitten olekkaan muuta sanottavaa. :frown:

Status
Ei avoinna uusille viesteille.