Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset, vol XII

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Renngeist
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Kirjoitin niin tyhmän hassuttelun että jouduin pyyhkimään sen pois. Ansaitsette parempaa.

Televizioonimme oli 107 päivää irti kytkettynä ja toimettomana.
Tänään laitoin pömpelin toimintaan.

Telkusta sattui tulemaan juuri Ponsse, jota jaksoin katsoa noin 10-15 minuuttia, jonka jälkeen poistuin TV-huoneesta.

Tuli hyödytön ja hölmö olo istua siinä tuijottamassa jotain täysin turhaa ja tarpeetonta.

Telkusta sattui tulemaan juuri Ponsse, jota jaksoin katsoa noin 10-15 minuuttia, jonka jälkeen poistuin TV-huoneesta.

Tuli hyödytön ja hölmö olo istua siinä tuijottamassa jotain täysin turhaa ja tarpeetonta.

Mä aina punnerran ja vatsalihasliikkeitä tv:tä katsoessa. Silloin ei mene hukkaan se aika. Ja ihan itseensä tulee sijoitettua sekin työ. Eikä esim. jollekin kapitalistiriistäjälle.

Mä aina punnerran ja vatsalihasliikkeitä tv:tä katsoessa. Silloin ei mene hukkaan se aika. Ja ihan itseensä tulee sijoitettua sekin työ. Eikä esim. jollekin kapitalistiriistäjälle.

No eikö toi nyt ole ihan täysin kapitalistiriistäjän toimintaa kun otetaan kaikki vaan itselle eikä muille jaeta yhtään.

Mä riistän Salmista tekemään puolestani punnerruksia, että voin keskittyä valmiiksi treenattujen lihasten katseluun. Röhröh.

14639840_984640194997900_1889775742917197526_n.jpg

Status
Ei avoinna uusille viesteille.