Olga sanoi:Palander lähtee toiseen laskuun kakkosena.
Sä oot pahasti etuajassa, kinkku pitää paistaa aatonatto yönä kerä glögin ja lahjojen paketoimisen.Mutku sanoi:Kinkkukin on jo 70C
No nyt ei tarvitse munkaan ymmärtää, kalsarit löytyi!Olga sanoi:En oikein ymmärrä, miten kaulaliina ja korvaläpät toimivat pitkien kalsareiden korvaajina? :wink: Sinänsä korvaläpät lämmittävät todella hyvin. Ei palele päätä lain, kun korvat ovat lämpimät. :ahem:
jps sanoi:Sä oot pahasti etuajassa, kinkku pitää paistaa aatonatto yönä kerä glögin ja lahjojen paketoimisen.
Tota, mulla on ihan tuoretta tietoa tästä kun kävin sen ASTMA-KOULUN.KnowHow sanoi:Ne matossa elävät pikkuoliot kuolee ja häviää paremmin pakkasessa! Sama vuodevaatteiden kanssa.
Eli ulos ja tamppaamaan nyt! Mitä kovempi pakkanen sen parempi!
Moe Szyslak sanoi:Tota, mulla on ihan tuoretta tietoa tästä kun kävin sen ASTMA-KOULUN.
16 asteen pakkasessa pitää noin patjat yms vuodevaatteet olla 18 tuntia :eek!: että örkit kuolee.
Helpommalla pääsee kun roudaa noi vehkeet saunaan. 1 tunti 60 asteissa saunassa, ja luteet ja pölypunkit on vaihtanut hiippakuntaa. :ahem:
KnowHow sanoi:Tiesin tuon itekkin, mutta huvikseni tota mutkua vähän juoksutin.
Olen syönyt tänään lihapiirakkaa ilman sipuliteemakkaraa. :thumbfh:toleranssisiipi sanoi:Söin mikrossa lämmitetyn lihapiirakan kahden kylmän sipuliteemakkaran kera. Hitsi kun oli hyvää.
Tällä kertaa olikin mukana omien mukuloiden lisäksi kaksi tytön kaveriakinSam sanoi::ahem: :ahem: :ahem:
Eikä liikkuessa tule ulkona kylmä. Tänäänkin on mentävä luistelemaan![]()
JayR sanoi:En ole kolmeen päivään avannut telkkaria. Telkkulakko jatkuu vielä huomiseen, ehkä pidempääkin.
KnowHow sanoi:Soon ollu auki kolome päivää?
Jätkä jaskas tagin!JayR sanoi:[/eesti aksentti] ei ole [/eesti aksentti] :thumbup:
Formulanomi sanoi:Jätkä jaskas tagin!
Huh! No ei se mitään IE näyttää sen silti ihan oikein!!!! :ahem: :doubtful: