Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Mekin ollaan lähdössä häihin, joten suku melkein mekin.

Kutsussa muuten neuvottiin menemään linja-autoaseman tilausajolaiturille klo 12, joten sen tarkempaa tietoa ei paikasta ole :D

Olin ilman nettiyhteyttä koko aamun. Pihatöitähän tuossa on tullut tehtyä. Kiskonut kantoja maasta ja kipannut multaa pihalle.

Niin, notta terviisiä pohjois-Savon saunaillasta kaikille forumisteille. Hahmot Sam, Vesku ja PuoliPöhkö on puhelinmöötetty.

Kiitos terveisistä forumisteille. PuoliPöhkö on kiinnostava hahmo rakennustaidoissaan. Puhelinmöötte ei haittaisi, ainakaan minua, mutta en tiedä PP:stä.

Ei ole Troy:lla avataria, mutta ihan aito nimi ja osoite on ylläpitäjillä.

Niin, notta terviisiä pohjois-Savon saunaillasta kaikille forumisteille. Hahmot Sam, Vesku ja PuoliPöhkö on puhelinmöötetty.

Päivällä ne katteli hiilikuitumunamankelia munat vaahdossa.:ahem:

Nyt vaan pitäis päättää, ottavatko raakasti tempopyörän (aika-ajo) vai maantiepyörän?:o

Vesku kuulema haluaa varmuuden vuoksi alle rupulikumit, jos pitää mökillä käydä hiekkateitä pitkin.

Taas lähdetään liikenteeseen. Ennuste lupaa +26°C. Ilmastointi on IN. Mukaan mahtuu! :ahem:

Kanavaniput B ja C pimeänä. Ois syytä toimia viiten mennessä. Muuten.. :jaska:

Pohjois-Savosta selvitty.. Kuvia odotellessa:ahem:

Minä olin kotona jo ennen yhtä. Liki samaa vauhtia tulin täyden kärryn kanssa kuin mennessä tyhjällä. Alkupätkä luonnollisesti hitaammin tien kunnosta ja profiilista johtuen.

Nyt Wild Harea :alppu:

Kehutaan täälläkin, että menomatkalla vastaan tuli Micra kärry perässä :D

...enkä ole vieläkään löytänyt niitä kortteja :(

Viimeksi muokattu:
Kesti vähän, kun lähdin eksymään huvikseni Kuopion keskustaan..ja puolet matkasta oli 60km/h rajoitusta.