Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Virittelin 6820:n toimimaan bluetoothin ja Citroën C5:n audiojärjestelmän kautta. Appivanhemmat läks Lanzarotelle reiluksi viikoksi ja tuo auto, jolla on ajettu 650 km tähän mennessä, jäi meille kakkosautoksi ;-)

Pitäis varmaan lähteä tonne kauppoihin kierteleen ja kaarteleen ja ettimään digiboksia faijalle. Ei näemmä kukaan ole osannut suositella vielä sopivaa :-(

Vellu sanoi:
Pitäis varmaan lähteä tonne kauppoihin kierteleen ja kaarteleen ja ettimään digiboksia faijalle. Ei näemmä kukaan ole osannut suositella vielä sopivaa :-(

Jossain oli juttua, että pitäisi myydä 3000 digi-boxia / kauppapäivä, että kaikilla olisi boxi ennen kuin anaali-lähetykset lakkaa. Ja pidettiin todennäköisenä, että ei tule kaupoissa boxit riittämään sitten lähempänä ajankohtaa.

Sattui tuossa erään tavaratalon kassalla hassu juttu. Uusi kassahenkilö pyysi edelläni menneiltä kortilla maksaneilta henkkarit. Minun ostokseni maksoivat enemmän kuin heidän ja tarjosin sitten jo ajokorttia näytille kaiken varalta. "Ei tartte, kyllä minä sinut tunnen", sanoi hän. Jäi vähän outo olo. Minä en häntä tuntenut. :dunno:

Olga sanoi:
Sattui tuossa erään tavaratalon kassalla hassu juttu. Uusi kassahenkilö pyysi edelläni menneiltä kortilla maksaneilta henkkarit. Minun ostokseni maksoivat enemmän kuin heidän ja tarjosin sitten jo ajokorttia näytille kaiken varalta. "Ei tartte, kyllä minä sinut tunnen", sanoi hän. Jäi vähän outo olo. Minä en häntä tuntenut. :dunno:

Sä oot kuuluisa!

Näin Tampaxisaaren uimahallissa Sam:in kaksoisolennon. :eek!:

Morjenstin ihan jo velvollisuudentunteesta. :thumbup:

Haa.

Olga sanoi:

Kassahenkilö on ilmeinen forumisti.

Olga sanoi:
"Ei tartte, kyllä minä sinut tunnen", sanoi hän. Jäi vähän outo olo. Minä en häntä tuntenut. :dunno:

Kavi vahan samalla tavalla eilen ko kavin aamusella tossa yhdessa isossa golf-putiikissa ostamassa varsia ja grippeja. Kassalla tytto sanoi: Dont I know you from somewhere?

Punastuin :o

Illalla meniin uudestaan, kun unohtivat antaa yhdet tarrat, ni jo yks kundi heitti poistuessani: "Didnt I see you here this morning?"

:thumbfh: :thumbfh:

Moe Szyslak sanoi:
Näin Tampaxisaaren uimahallissa Sam:in kaksoisolennon. :eek!:

Morjenstin ihan jo velvollisuudentunteesta. :thumbup:
:eek!: :eek!: :eek!:
Tuota on vaikea uskoa :nope: Noloa :o :D

Näitä yllättäviä tilanteita sattuu. Kerran alaovella 'törmäsin' tuntemattomaan iäkkääseen naiseen. Hän oli pyrkimässä taloon ja painoi alapuolellani asuvan henkilön summeria. Päästin hänet mukanani rappukäytävään ja hän siinä sitten rohkaistui sanomaan "Sinähän se asut Tyynen yläpuolella. Kuulut olevan siivo ihminen." Onneksi siivo-sanalla on positiivinen kaiku ... googlenkin mielestä. :cool: