Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Eilen tuli muuten tv:stä elokuva Mies, joka ei osannut sanoa ei. Olen ehdottomasti enämpi näytelmäversion ystävä. ;)
Tosin tossa oli kyllä hyvä toi Renlundin muija, jota ei näytelmäkässäristä löydy. Puuttuuhan siitä pari muutakin hahmoa, mutta ne onkin ihan turhia.

Onpas mennyt vilkkaasti aamu töitä tehdessä lailla Samin ja Olgan!

Runar ja Kyllikki sanoi:
Kohta on kesä. Tiedoks vaan. Son jo ens vuonna ja ens vuoteen on aikaa enää runsaat 3 viikkoa! :ahem: :ahem:

Kohta se on taas joulu. Heti kesän ja sitä seuraavan syksyn jälkeen.. EIKU ei mitn..

Matxi sanoi:
Onpas mennyt vilkkaasti aamu töitä tehdessä lailla Samin ja Olgan!
Vilkkaasti joo. :rolleyes: Ihan tuntuu, että on naama puuduksissa. :mad_old: Tekis mieli heittää kakkulat mäkeen.

Tulin juuri syömästä. Pippuriphviä kera perunoiden ja hyvää oli.

Olga sanoi:
Niinpä on ruokis, mutta en mene syömään, kun sitten nukuttais vielä enemmän. :dunno:
Ruoan jälkeen kahvi maistuu hyvältä. Eikä mun kai tarvitse olla iltapäivällä yhtään tuottavampi kuin aamustakaan :)

Sam sanoi:
Ruoan jälkeen kahvi maistuu hyvältä. Eikä mun kai tarvitse olla iltapäivällä yhtään tuottavampi kuin aamustakaan :)
`

Soot häpeämättömän laiska! :nope: Ja sitten on pokkaa tehdä kaikki järkevä duuni yliajalla. :eek:

ml sanoi:
`

Soot häpeämättömän laiska! :nope: Ja sitten on pokkaa tehdä kaikki järkevä duuni yliajalla. :eek:
Nyt on harkinnassa yksi pieni homma, mikä tietää noin 20-30 tuntia övereitä ensimmäiselle vapaalle viikonlopulle :nope:

np: FIA 2005 Formula One Season Review Fantastic Fernando by TeamPlayers Elluminatie.avi (887Kbps/221:36min) :ahem: :cool:

Tämä ei ole kyllä mikään ilmoitus, mutta tuossa keskusteluiden pääsivulla kun näkyy ne toikit joihin milläkin alueella on viimeksi kirjoitettu. Niin enivei niissä on myös toikin aloitusviestin kuvake, joka joskus saattaa olla aika ristiriitainen itse uusimman viestin kanssa niinku sillai. Esim. ku toikissa ' Yksittäisiä 'muun urheilun' uutisia' on aloitusviestin kuva
icon14.gif
, nii se näkyy tossa sivulla vaikka just ois raportoitu esim. jalkapallolegendan kuolemasta

VJR sanoi:
Tämä ei ole kyllä mikään ilmoitus, mutta tuossa keskusteluiden pääsivulla kun näkyy ne toikit joihin milläkin alueella on viimeksi kirjoitettu. Niin enivei niissä on myös toikin aloitusviestin kuvake, joka joskus saattaa olla aika ristiriitainen itse uusimman viestin kanssa niinku sillai. Esim. ku toikissa ' Yksittäisiä 'muun urheilun' uutisia' on aloitusviestin kuva
icon14.gif
, nii se näkyy tossa sivulla vaikka just ois raportoitu esim. jalkapallolegendan kuolemasta
Onneksi ei ole sentään röhönauruhymelö.

Esa Pakarinen osti ensimmäisen haitarinsa vähittäismaksulla 1930, se oli italialainen Coperativa, kuulanäppäimillä. :confused:

Tänään on muuten Runar & Kyllikin päivä. Onnittelen!

JayR sanoi:
Esa Pakarinen osti ensimmäisen haitarinsa vähittäismaksulla 1930, se oli italialainen Coperativa, kuulanäppäimillä. :confused:
Masa Niemen (Pätkän) viimeiset sanat olivat itsemurhaviestille tuherretut (jos muistan oikein tarkalleen). "On tosi hauska olla, kun on täysi nolla". :(

Huumoriversio menee: "Enää en näyttele pätkääkään" :rolleyes: