Bobakki
@f1hog
Eikö me mennäkään naimisiin :frown:S.A sanoi:Normaalia settiä meillä vaan oli. Turha muuten markkinoida noita kusihousunörttejä mulle, olen valintani tehnyt, CINDERELLA007! :ahem:![]()
Eikö me mennäkään naimisiin :frown:S.A sanoi:Normaalia settiä meillä vaan oli. Turha muuten markkinoida noita kusihousunörttejä mulle, olen valintani tehnyt, CINDERELLA007! :ahem:![]()
Bobakki sanoi:Eikö me mennäkään naimisiin :frown:
Olga sanoi:Tulipa tuossa mieleen jostainettä josko laitettais joulun tienooksi jouluisat avatarit?
Olisko järkee vai ei?
Mahtava avatar! :thumbup:Kortteen Topi sanoi:Sopii :thumbup:
sun, vai muiden ?S.A sanoi:Tarttis positiivisia ominaisuuksiani keksiä psykan tehtävään. Sätissä jätkät heitti vaa sopimattomuuksia.Tai sis Juhis.
S.A sanoi:Tarttis positiivisia ominaisuuksiani keksiä psykan tehtävään. Sätissä jätkät heitti vaa sopimattomuuksia.Tai sis Juhis.
Olga sanoi:Tulipa tuossa mieleen jostainettä josko laitettais joulun tienooksi jouluisat avatarit?
![]()
Olisko järkee vai ei?
OminaisuuksiaNI. Possessiivisuffiksi.jaska sanoi:sun, vai muiden ?
Jätkät edistyy:S.A sanoi:Tarttis positiivisia ominaisuuksiani keksiä psykan tehtävään. Sätissä jätkät heitti vaa sopimattomuuksia.Tai sis Juhis.
S.A sanoi:Tarttis positiivisia ominaisuuksiani keksiä psykan tehtävään. Sätissä jätkät heitti vaa sopimattomuuksia.Tai sis Juhis.
Lainailen vaan muita...McMike sanoi:Optimisti (sigustakin sen huomaa)