Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Itken välillä hymyillen...toisaalta olen taas onnistunut piristämään vähän toista ja toisaalta toinen on maissa ja en keksi millä piristää, kun ei tapaaminenkaan näytä onnistuvan suunnitellusti :thumbfh:

Sauna on jälleen lämpenemässä :D Taidan kohta mennä toiselle kierrokselle. Tällä kertaa kera vaimon :ahem:

Mulla on nytten vaaleanpunaiset villasukat käytössä. Jes!

72 sanoi:
Mulla on nytten vaaleanpunaiset villasukat käytössä. Jes!
Sain joulupukilta harmaat käsin kudotut jossa 3 sinistä raitaa. Pidän niitä melkeen kokoajan päällä. Kylmässä lämpimät ja lämpimässä sopivat. :ahem:

Ajaessani eilen Joensuuhun, näin siellä sähkömuuntajassa tms. tekstin:

RIP Spede

kouvotsvoni sanoi:
:eek!: Miksei tuo sähkömuunta ole uutisiin päässyt?
Joutessasi voisit ottaa siitä kuvan. Lähdet tietä 17 Kuopioon päin, niin siinä se on tien oikealla puolella ennen Marjalaa. (Jossain Käpykankaan ja Marjalan välissä, en tarkkaan muista.)

Moe Szyslak sanoi:
Joutessasi voisit ottaa siitä kuvan. Lähdet tietä 17 Kuopioon päin, niin siinä se on tien oikealla puolella ennen Marjalaa. (Jossain Käpykankaan ja Marjalan välissä, en tarkkaan muista.)
Puuttuu kamera...tai onhan tuossa tuo yksi möllöttämässä, mutta 2metrin piuha ei taida aivan riittää tuonne asti :o

KnowHow sanoi:
Uunissa paistuu parhaillaan kahdeksan ruislimppua. Niitä odottelen.
Että mä tykkään tästä tyypistä!

.. siivoo, leipoo ja syö aamupuuronkin kiltisti.

elle sanoi:
Että mä tykkään tästä tyypistä!

.. siivoo, leipoo ja syö aamupuuronkin kiltisti.

:wink:

Joka päivälle pitää olla pieni unelma, jota odottaa. Vaikkapa se itse leivottu ruisleipä. Ja käytännölliset ja perinteiset askareet pitää elämän "lähellä" ja konkreettisena.

Ja sitten pitää olla elämässä se suuri unelma, jonka puolesta elää ja toimia.

Moe Szyslak sanoi:
Sun tapauksessa, se suuri unelma on enämpi pieni ja tiukka. :rolleyes:

Ne siniset pillerit kannattaa ottaa kuule illalla. :D Muijaskin tykkää enämpi!