Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Poika 2v3kk löi äsken päänsä pöytään ja totes ihan välittömästi 'voi jumalauta pipi tuli'.

:D Sieltä ne putkahtelevat.

Englannissa asuvan sukulaisperheen pikkusälli satutti jalkansa ja ensimmäiset sanat olivat 'voi saakeli'. Sen jälkeen poru jatkui englanniksi. Suomenkielinen äiti. :ahem:

Mä luin ton että olit ulos T:lla :D

Lämpötiloista päätellen oli ulkohuussi?

Mä luin ton että olit ulos T:lla :D

Lämpötiloista päätellen oli ulkohuussi?

Tavallaan luit oikein, koska pussitettavaa valmistui. Ulkohuusihan se. Koira tykkää siitä enemmän. Siellä se saa tehtyä kunnon kierteet ennen suoritusta. :wink:

Pakko lähteä ajelemaan, että olis vähän viileämpää. :cool:

Näkkäripurkki kuhisi rohmukuoriaisten toukkia. Huomasin vasta hetkeä ennen kuin ehdin laittaa voita leivälle. :yuck:

Haa

Näin tänään ensimmäisen kerran eläessäni pellon, jonka isäukko on aikoinaan omin käsin kuokkinut. Tai ehkä olen ennenkin ko. pellon nähnyt, mutta en ole tiennyt kenen tekemä se on. Eipä ole ollut leipä ennen niin helppo saada, kuin nykyään.

Pinppi :mad:

Puin rasvaamisen jälkeen päälleni Onslow/Wifebeater paidan väärinpäin.:thumbfh:

Ei muuta, mutta tekee niin sairaan kipeetä riisuminen/pukeminen, että saapi nyt olla väärinpäin päällä. Eihän tuollaiset paidat edes kurista.:o

279062127_89fc490ffb.jpg

Tavallaan luit oikein, koska pussitettavaa valmistui. Ulkohuusihan se. Koira tykkää siitä enemmän. Siellä se saa tehtyä kunnon kierteet ennen suoritusta. :wink:
:doubtful: Eikös itse suorituksessa tai siis pikemminkin suorituksen tuloksessa ole myös hyvä olla kierrettä?

Haa

Puin rasvaamisen jälkeen päälleni Onslow/Wifebeater paidan väärinpäin.:thumbfh:

Itsehän käytän hyvinkin säännöllisesti ko. paitamallia. Mustaa tosin. Wifebeater-jutusta on ollut juttua kaverin kanssa joskus. En voisi siten toimia, vaikka senlaista paitaa käytänkin. En nyt, enkä koskaan.

Jaa, niin. Onslow on huipputyyppi.

Kävin kolme päivää sitten tankkaamassa auton ja vasta eilen huomasin, että olin unohtanut bensakorkin huoltoasemalle. Olen varmaan foorumin hajamielisin käyttäjä.

Kävin kolme päivää sitten tankkaamassa auton ja vasta eilen huomasin, että olin unohtanut bensakorkin huoltoasemalle. Olen varmaan foorumin hajamielisin käyttäjä.
Minä unohdin kerran lompakon paikalliselle huoltsikalle. Etsin sitä joka paikasta. No kävin sitten hakemasta pankista rahaa että saa lisää olutta. Sitten Nesteelle juomaa hakemaan. Tuttu myyjä ojensi lompakkoa tuumaten -Unohtuko sulta tämä.

Eräät tuntemamme turkulaiset veljekset (ei matti ja teppo) lienevät vielä huonomuistisempia :D