Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Minkä takia hieman alkoholia ottaneet naiset kokevat minut normaalia mielenkiintoisemmaksi ja houkuttavammaksi tapaukseksi :( ?

Onhan toi huomattavasti parempi tilanne kuin sellainen, että selvinpäin (olisivat vakavasti liikkeellä) tai hurjassa tuiskeessa tekisivät samoin. Kuka noista naisista ottais selvän...

Terveisiä Pohjois-Karjalan viidakosta. Viikko vilahti kivasti siellä möyriessä. Univelka, ulkonäkö ja haju sen mukainen.. :yuck:
Eilen kun käytiin Nurmeksen Tepoililla posliinibunkkeria pommittamassa ekan kerran sitten maanantaiaamun, niin säikähdin ihan oikeen että mikä perkeleen mörkö kattoo peilistä vastaan. Helvetillinen sänki ja turpa ihan mustana pölystä ja paskasta.

Noh, nyt kaljaa ja kohta saunaan. :alppu:

Mulla oli vissiin sama fiilis viikko sitten kun oli viikon kertaus takana, hieno fiilis!

Tossa vaan mietin kun nyt on kulunut jo 2.5v mun pääleikkauksesta niin jostainsyystä tai tossa eilen huomasin tollasen pienen syvänteen mun leikkausarven kohdilla keski/takaraivossa. En ainakaan muista että olisi ennen tuntunut olevan sitä siin. Kaveri kertoo että tollaset on normaaleita leikkausten jälkeen että arpikudos painautuu. Mutta voiko se sitten näin myöhemminkin tehdä niin? Voisi varmuudenvuoksi tässä pian käydä lääkärissä tarkastuttamassa niin tulee ainakin varmempi tunne.

Minkä takia hieman alkoholia ottaneet naiset kokevat minut normaalia mielenkiintoisemmaksi ja houkuttavammaksi tapaukseksi :( ?
Alkoholi vähentää estoja, joten eivät pidä niin ikävänä ihmisenä. Kannattaa siis huolehtia alkoholitarjonnan jatkuvuudesta :ahem:

Tossa vaan mietin kun nyt on kulunut jo 2.5v mun pääleikkauksesta niin jostainsyystä tai tossa eilen huomasin tollasen pienen syvänteen mun leikkausarven kohdilla keski/takaraivossa. En ainakaan muista että olisi ennen tuntunut olevan sitä siin. Kaveri kertoo että tollaset on normaaleita leikkausten jälkeen että arpikudos painautuu. Mutta voiko se sitten näin myöhemminkin tehdä niin? Voisi varmuudenvuoksi tässä pian käydä lääkärissä tarkastuttamassa niin tulee ainakin varmempi tunne.
Sanosin notta turha reissu, mutta voihan se täitä löytää siinä samalla.

Ilman viinaa suomalaiset ois kadonnu kansakuntana jo kauan sitten.

Vaikuttaa enemmän esteettiseltä/topografiselta ongelmalta, mutta eipä lääkärissäkäynnin tuomaa mielenrauhaa voine ylenkatsoa.

Sanosin notta turha reissu, mutta voihan se täitä löytää siinä samalla.

Vaikuttaa enemmän esteettiseltä/topografiselta ongelmalta, mutta eipä lääkärissäkäynnin tuomaa mielenrauhaa voine ylenkatsoa.
Aivan.

Itselläni on jokunen (pieni) leikkausarpi usean vuosikymmenen takaa ja kyllähän niissä on selvä painauma. Ja jäljet siis näkyvät/tuntuvat yhä. Mut eipä niillä ole mitään merkitystä.

Katsoin maailman huonoimman leffan juuri äsken: Babel. Hetkittäin toivon jo sähkökatkoa, että se paska loppuisi.

Aivan.

Itselläni on jokunen (pieni) leikkausarpi usean vuosikymmenen takaa ja kyllähän niissä on selvä painauma. Ja jäljet siis näkyvät/tuntuvat yhä. Mut eipä niillä ole mitään merkitystä.

Ok :) Kaipa toikin viesti jo lohduttaa minua :) En ole tuntenut oloani yhtään erilaisemmaksi kuin ennenkään niin ei kait tässä huolta ole.

Mullakin on arpi päässä, mutta siinä ei ole kuoppia.

Olin tänään tarjoilijana. Olisikohan tarpeeksi siistiä hommaa Timanfayalle?

Käväisin lyhyellä iltalenkillä. Alkoi kummasti jo arvostamaan aamuja vaikka yleensä tulee vaan nukuttua niiden läpi. :)

Mutta voiko se sitten näin myöhemminkin tehdä niin?

Mulla ei arvet ole päässä, mutta ne hakivat muotoaan likemmäs kymmenen vuotta ennenkuin jämähtivät nykyiselleen. On normaalia, että arvet alkavat ohentua ja painautua vasta parin kolmen vuoden jälkeen.

Joten älä Joni huoli, et sinä normaali ole, vaikka tuo kuoppautuminen normaalia onkin.

Rahat meni, päätä särkee ja kissanpaska maistuu suussa, mutta HAUSKAA OLI.:o:alppu::o:alppu: