Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset

Edessä noin kolmen tunnin kokous. Voi miten nautinkaan siitä. :rolleyes:

Mua piinaa tuiki normaalit ilmiöt. Kuten esimerkiksi tyhmyys, laiskuus ja vastavuoroisuusperiaate.

Muistan kerran, kun nainen nauroi minulle ja loukkasi minua. Ivasi minun kustannuksellani ja sanoi, ettei minulla ole mitään sanottavaa.

Minua kiinnosti hänen tissinsä, enemmän kuin naama. Ehkä se olisi pitänyt sitten sanoa ääneen.

Fazerin suklaakonvehtirasiaan on salaa ilmestynyt uus maku. Ainakaan viime syönnillä... ehkä vuosi sitten, sitä ei ollut. Ja se maku on Lattea (hih hih). Vedin sellasen vahingossa nassuun, ku en lukenut selostetta ja olipas pahaa lain. Kuten kaikki kapuchtshcsiinot ja mocksat, kun niitä tungetaan suklaaseen.
Luulis nyt yhden kahvimaun riittävän per rasia, mutta eipä riitä, ei. Saatana. Tunnen itseni jotenkin niin... hyväksikäytetyks.

Joutuu näemmä ihan tosissaan pitelemään itseään aisoissa, jottei tule lauottua ihan minne... öh... mitä sattuu. Sen verran tulee sellasia, noh, mitä ne nyt onkaan... juttuja. Houkutteita. Syöttejä. Täkyjä. Onkivapoja. No ei ainakaan viimeisiä.

Ai niin. Yks pikku juttu meinas unohtua. Kun tässä nyt on aikain saatossa tullut raportoitua jos jonkinlaisista kissanristiäisistäkin, niin kerrottakoon että tuli vissiin tuossa joutessaan laitettua mekapeipe tiineeks. Edellisestä kerrasta onkin jo... ööö... joku vajaa 12 vuotta. Eihän sitä turhan usein tohdi.

Ai niin. Yks pikku juttu meinas unohtua. Kun tässä nyt on aikain saatossa tullut raportoitua jos jonkinlaisista kissanristiäisistäkin, niin kerrottakoon että tuli vissiin tuossa joutessaan laitettua mekapeipe tiineeks. Edellisestä kerrasta onkin jo... ööö... joku vajaa 12 vuotta. Eihän sitä turhan usein tohdi.

Harvinaisen romanttisesti kerrottu.
Onnittelut!

No huhhuh! Onnea! :thumbup:
Aikamoista sentäs!