Tänne kaikki olut-arvostelut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kouvotsvoni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Olut 4,5% + Rommia päälle, niin herkullista on ja taju menee nopeasti unten maille. 5+ *Takuuvarma unipommi*

233.jpg

Primátor Double, 10%
Hyvät vaahdot ainakin olivat ja makeutta...sitä oli kuin siiderissä konsanaan. Hyvää sentäs oli noin muuten, oikeastaan tosi maittavaakin. Tuli vähän Velkot mieleen. Reilusti plussan päälle tuo jää kuiteskin, vaikka olikin lähes ällömakea tapaus..ja nouseehan tämä plussana päähän ihan mukavasti.
****+

kouvotsvoni sanoi:
Primátor Double, 10%
Hyvät vaahdot ainakin olivat ja makeutta...sitä oli kuin siiderissä konsanaan. Hyvää sentäs oli noin muuten, oikeastaan tosi maittavaakin. Tuli vähän Velkot mieleen. Reilusti plussan päälle tuo jää kuiteskin, vaikka olikin lähes ällömakea tapaus..ja nouseehan tämä plussana päähän ihan mukavasti.
****+
Primatorin miedommat ovat kyllä parempia.

Sam sanoi:
Primatorin miedommat ovat kyllä parempia.
Mielipidejuttujahan nämä, mutta pitää ostaa, jos vastaan tulee. Itse kyllä pidin tuosta. Vähänkin jos olisi ollut makeampaa, niin olisi mennyt pakkaselle kyllä.

Tuplapukille annan 4 ½ tähteä, kaikki muu on aivan poronkusta á la Lapin Kulta.

Thunder sanoi:
Tuplapukille annan 4 ½ tähteä, kaikki muu on aivan poronkusta á la Lapin Kulta.
No äläs nyt, kun minä olin tulossa saman oluen kanssa:frank:

olvi_tuplapukki.gif

Olvi Tuplapukki IV B, 8.5%
Ei liian alkoholimainen ollakseen hyvää. Pidin kyllä. Ei mitään erikoisen loistavaa ja alkoholin (liika) määrä vähensi pisteitä kyllä. Muuten ihan hyvää, etenkin nopeaan humaltumiseen.
***+

index.php

Bear Beer, 4.7%
Täysmallasolutta, joka on kyllä eittämättä hyvää.:thumbup: Makua voisi olla vähän enemmän kyllä, mutta tällaisenaankin peittoaa monen muun III-oluen.
***½

588.jpg

Page 24 Ambrée Réserve Hildegarde, 6.9%
Hiilihapotonta, makeaa.. Sahtia. Turhan iso pullo ja turhan kallista. Eikä tämä nyt edes mitään kovin erikoista ole.
**-

389.jpg

Velkopopovicky Kozel Svetly, 4.0%
Ei mitään erikoisen kummoista. Tavallisen keskivertoa, jos sitäkään.
**½

274.jpg

Hartwall 1836 Classic Oktoberfest, 4.5%
Helposti juotava, maukas..tosin enemmän olisi voitu panostaa oluen makupuoleen, ehkä lisäprosentitkin olisivat tuoneet maun paremmin esiin. Nyt se on vain keskitason yläpuolella oleva olut.
***½

34.jpg

Guinness Draught, 4.2%
No nyt muistin jopa arvostellakin tämän. Kuten arvata saattaa, hyväähän tämä, erittäinkin..:thumbup: Tummaa olutta, jonka menekkiä ympäri maailman ei tarvitse ihmetellä.
****½

Koskahan mä pääsen oluita arvostelemaan. Kohta loppuu jo usko!

280.jpg

Black Sheep Ale, 4.4%
Huh. Pelottavaa oli, kun parempi puolisko arpoi minulle (kuudesta jäljelläolleesta vaihtoehdosta) oluen tuoppiin ja arvasin sen olleen juuri tätä, niinkuin olikin edit: ei noppatuurilla, vaan olutarvosteluita lukemalla..mikä tekikin pelottavaa tapahtumasta, t:kaljasieppo. Hyvää isolla hoolla:thumbup: Ei olisi uskonut kaupan, vaan enämpi Alkon tuotteeksi maun perusteella, jota riitti ja luulisi sisältäneen enemmän alkoholia.
****+

Viimeksi muokattu:
559.jpg

Marston's Single Malt, 4.2%
Neljäs hyvä olut tähän iltaan:thumbup: Todella miellyttävän makuinen ja helposti juotava. Ei kuitenkaan mitään "suurta luonnetta". Pidin kyllä:thumbup:

Nää Kouvon bisse -arvostelut on kyllä huippuja! :wink: Lisää näitä, kansa janoaa lisää!

"We want more, we want more!"

Trullinkaasu sanoi:
Nää Kouvon bisse -arvostelut on kyllä huippuja! :wink: Lisää näitä, kansa janoaa lisää!

"We want more, we want more!"
Noh! Joku (=känni) sotki.. Piti pistää uusi arvostelu (ja vika tälle illalle).

259.jpg

Jacobsen Bramley Wit, 4.6%
Aluksi maku lähinnä ärsytti (sitruunaa mukana, mikä allergian takia sai posket punaisiksi). Muuten ihan kohtuu olutta... Ihan hyvää loppupelissä, kun totuin (mehumaisuuteen:rolleyes: ).

Viimeksi muokattu: