Tanssii tähtien kanssa 2009

• Viestiketjun aloittaja 72
  • Aloituspäivämäärä

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Sijainti
toalet
Vaihdoin äsken kanavalle.
Missä viipyy Vappu? :(

ToXiCiTy

I am fabulous!
Sijainti
Järvenpää
Tarviiko nämä reality shitit aina oman toikin? Vois yhdistää samaan,kun sama henkilökin näitä tekee.En muuten katso:frank:

Knoukka

Well-known member
Tarviiko nämä reality shitit aina oman toikin? Vois yhdistää samaan,kun sama henkilökin näitä tekee.En muuten katso:frank:
No totta hitossa tarvii! Esmes mä en seuraa tällä hetkellä kun tätä ohjelmaa ja toikkia niin ei niitä muita tarvi.

Joku tossa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa vaan läpäisee mun kyynikkokriitikkopuolen. Toi ohjelma nyt vaan tuo hyvää mieltä ja silleen. Ja poikkeuksellisen hyvät suoritukset, kun niitä jatkossa tulee, säväyttää aina.

ToXiCiTy

I am fabulous!
Sijainti
Järvenpää
En kritisoinut ketään joka tuota katsoo,ehkä itsekkin katsoisin jos Uotinen ei olisi tuossa ohjelmassa.Olen itse katsonut BBC:ltä brittiversiota ja se on tuotannolisesti niin ylivertainen,että suomiversio ei uppoa.

Trullinkaasu

Well-known member
Uotinen just paras. Söpö blondi Dompparin mielestä? :)

Ja kyllä. Mato on uusi kanki-kaikkonen.

Knoukka

Well-known member
En kritisoinut ketään joka tuota katsoo,ehkä itsekkin katsoisin jos Uotinen ei olisi tuossa ohjelmassa.Olen itse katsonut BBC:ltä brittiversiota ja se on tuotannolisesti niin ylivertainen,että suomiversio ei uppoa.
Mulle kävi sama kun katoin ekan jenkki-idolsin, jossa kelli klarkson veti korkeelta ja kovaa. Ei oo kiinnostanu sen jälkeen kotimaan vastaavat. Eikä kyllä muutkaan.

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Sijainti
toalet
Tässä on sentään jotain järkeäkin kun pointtina on opetella jotain.
Eikä niinkuin joku BB tai Survivorit tms.

Pobeda

Well-known member
Maikkarin sivulla oli kysely jossa kysyttiin mitä odottaa ohjelmalta. Kaiken muun sälän seassa oli jotain "hyviä suorituksia". Tanssihulluna vastasin tietysti sen ja menin tuloksiin, 7 % odotti samaa kuin minä.

Mulle tämä on kevyt ja hyväntuulinen rentoutumisohjelma. Tuomariston kommentit ovat jopa parempaa kuin itse tanssisuoritukset ja on kiva vertailla niitä omiin havaintoihin. Tuomaristo on nyt paras tähänastisista, kaikki sujuvia eikä tarvitse jännittää kenenkään puolesta.

Vapun pesä siinä pään päällä oli järkytys mutta muuten hän ei ollut ihan niin huono kuin pelkäsin. Ärsyttää hänessä jokin edelleen mutta toisaalta kahden eteerisen mitättömyyden jälkeen Vappu on tyyliltään ihan hyvä, kunhan pysyisi nahoissaan.

Arvosteluja en jaksa alkaa kirjoittaa, mutta minusta taso vaikutti heikommalta kuin kahdella edellisellä vuodella. Vaikea kuvitella että löytyisi niin kovatasoisia pareja loppusuoralle kuin edellisvuosina. Lupaavin oli Miia Nuutila, typy käytti kroppaa niin että tuli mieleen muutakin kuin tanssi.

Illan naurut irroitti Simon kiharat ja Nitta joka huusi kuin vääpeli eikä pelännyt yhtään Rolfia.

Viimeksi muokattu: