Tanssii tähtien kanssa 2017

Renessanssinero

Perusfeidaaja
Liittynyt
23.4.2005
Viestit
4848
Sijainti
Vantaa
Kasimir on ihan samanlainen "uhri" kuin Äksl. Ne naiset olis ihan varmasti kiristäneet rahaa ja tehneet perättömiä raiskaussyytöksiä, jos Äkslillä ei olis ollu tallentavaa videovalvontaa. Nyt kun Kasimir on ahdingossa, niin oiva tapa auttaa herraa, on ostaa hänen musiikkiaan. Itse ehkä ostan herran tuotantoa ensi viikolla.
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Itse en käsitä lainkaan näitä Kasimiriin kohdistuvia höykytyksiä. Varsin monet heittävät varsin ala-arvoista läppää kavereidensa kanssa keskustellessa, tapahtuu se sitten naamakkain, puhelimessa tai netissä, eikä niiden tarkoitus ole koskaan tulla julkisuuteen. Toki häntä voi moittia, jos ei tehnyt ilmoitusta salakuvauksen uhrille, mikäli oli tietoinen tämän henkilöllisyydestä, jos taas ei tiennyt niin kelle edes tulisi ilmoittaa mahdollinen asianomistajarikos.

Kasimirhan oli oikeudessa todistajana, mutta tuntuu saavaan sellaisen kohtelun kuin olisi itse syyllinen.
 

Örfil

Guest
Kasmirin tapauksesta lienee tulossa lisätietoa, kun viikonloppu on ohi?
 

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Eipä tullut ohjelmaa katsottua. Tuskin menetin mitään.

Voivatkin jättää taas tämän kauden jälkeen taas vuosiksi tauolle.
 

Örfil

Guest
Pepe voittaa kisan.

Go Pepe, twist and shout!

It takes two to tango, but only one, when Pepe does tango.

Kuorma-autotkin peruuttaessa tsemppaavat Pepeä huutamalla "Piip, Piip, Piip, Piip Wilböög".
 

mustakaari

"Se on juurikin näin"
Liittynyt
15.1.2001
Viestit
6788
Sijainti
Rysälä
http://www.mtv.fi/viihde/seurapiirit/artikkeli/hs-kasmir-avautuu-rajusti-axl-smithista-olen-kironnut-sita-paivaa-kun-olen-ikina-tutustunut-siihen/6340256
HS: Kasmir avautuu rajusti Axl Smithistä: "Olen kironnut sitä päivää, kun olen ikinä tutustunut siihen"

Ja pöllötv:n lainaus:

"Käräjäoikeuden tekemän virheen takia tuomiosta selvisi, että Kasmir oli myös yksi Smithin uhreista, sillä WhatsApp-ryhmään lähetetyssä videossa nähtiin Kasmir itse."

Aika kohtuutontahan tuo musiikiin blokkaus on.
 

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Ei yllätä suomalaiset jeesustelijaperseiden touhu lain. Uhri pistetään pihalle kisasta. Hienoa Maikkari, imekää munaa.
 

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Ai hyvä jumala sentään, mitä jeesustelua. :D

Kasmirin musiikki soi jälleen Nelonen Median radiokanavilla.

Muun muassa Radio Suomipop ja Radio Aalto voivat soittaa jälleen taajuuksillaan Kasmirin musiikkia. Kanavien omistaja Nelonen Media on päättänyt soittokiellon, johon se lauantaina asetti laulajan musiikin kaikilla kanavillaan juontaja Axl Smithin salakatseluoikeudenkäynnistä nousseen kohun vuoksi.

– Asiaan on saatu uusien julkisuuteen tulleiden tietojen myötä selvyys. Halusimme suojella juontajia, etteivät he joutuisi ottamaan kantaa asiaan, josta eivät tiedä mitään. Samalla suojeltiin myös kanavien brändiä sekä Kasmiria, Nelonen Median musiikkipäällikkö Mikko Koivusipilä kommentoi MTV.fille.
Ei osaa iso mediatalo tilata oikeudelta esitutkintamateriaalia. Vankkaa osaamista.
 

Örfil

Guest
Pahinta jeesustelua on jeesustella toisten mokilla.
 
Ylös