Tapaaminen Nikanderin Penan museolla?

Tapaaminen Nikanderin Penan museolla Korpilahdella

• Kyllä

Äänet: 0 0,0%
  • Ei

Äänet: 1 8,3%
  • En osaa sanoa...

• Periaatteessa ehdottoman jyrkkä ehkä

Äänet: 4 33,3%
  • Joku muu, mikä?

• Kanada

Äänet: 3 25,0%
  • Juu, mutta ajankohta huono...

Äänet: 4 33,3%

• Äänestäjiä yhteensä
    12

delorean

Well-known member
Sijainti
JKL
Tuli tuossa mieleen kun MM-ralli lähestyy ja täältäkin porukkaa joka tapauksessa paljon Jyvässeudulla. Löytyisikö kiinnostusta käydä porukalla Korpilahdella Nikanderin Pentin rallimuseossa? Moni varmasti jo käynytkin ja tietää paikan, mutta niille jotka ei tiedä niin käymisen arvoinen paikka. Yksityinen kokoelma missä on tuhansia suomalaiseen rallihistoriaan liittyiä tavaroita ja lehtileikkeitä. Ja itse Pena on kova rallimies ja luultavasti tänäkin vuonna taas perinteisesti Harjun lähdössä lähettäjänä.

Eli kiinnostaisiko kanssakirjoittajia samalla sekä virallisen epävirallinen Forumin tapaaminen että tutustuminen hienoon rallikokoelmaan? Ajankohtaa mietin kun rallin aikaan kaikilla muutakin tekemistä, mutta eräs vaihtoehto olisi torstaina 30.7. päivällä shaken jälkeen. Tämä siis tässävaiheessa puhtaasti täysin alustavaa, ja Penalta pitää asiaa varmistaa vielä. Lähinnä tuli mieleen haarukoida että olisiko tällaiselle kiinnostuneita? Kommentteja alle...

Viimeksi muokattu:

Ippe

Well-known member
Mulla on Penan kanssa aika pitkä historia, noin 20 vuotta ja alkoi siittä kun järjestin hänelle mahdollisuuden tavata Häkkisen Mikan. Hieno mies ja hieno museo! Kaikki joukolla sinne

nordic man

Well-known member
Ihan kiva ajatus, mutta en ala kyllä itse ralliviikolle ajoittamaan. Oma rutiini shakedown, Paviljonki, ruokailu ja Harju täyttää päivän jo ihan riittävän hyvin.

Ghetto

Well-known member
Enpä ole Penan museolla käynyt, mut ehdottomasti pitäisi. Sen verran upea paikka jo itsessään, että sinne voisi järjestää tapaamisen ihan siitä syystä. Hyvällä porukalla olisi vielä hienompi hetki.