Mä luulen että se on just jotain tuollasta. Ja oletettavasti jokaisessa aivopierauksessa löytyy aina se joukon pelle, jonka on pakko tirskua siellä, vaikka kyseessä on vakava asia.Onks mielenilmaus vähä niinku lämpöpattereiden ilmaus, että avataan vähän venttiiliä jotta turhat ja tunkkaiset kaasut päästetään pois systeemistä? Niinku pieru. Mutta mielestä. Eli aivopieru.
Eiks joillekin päänsä iskeneille tehä kans silleen että aivoihin porataan reikä jotta ei synny painetta? Schumillekin on ehkä suoritettu mielenilmaus, eli aivopieraus. Silleen kliinisen tieteellisesti toki, eikä mitenkään hassutellen. Ihan pokkana. Ehkä joku hoitsu on vähän tirskahtanut, mutta on mulkoiltu hiljaiseksi.
Kyllähän dojoon tulessa kumarretaan ja myös senseille/sempaille. Ukelle myös ennen taistoa.Eipä tuo Cheffi niin kauhean kauas Salkkareista yllä...
Taannoin kuntosalilla treenaili kaljupäinen timmin näköinen mies. Lähtiessään kumarsi ovella ja häipyi. Samaan tapaan kumarsi kuin jossain judosaleissa tullen mennen pokataan sitä jotain pääjediputiparran kuvaa kohti, joka siellä katonrajassa pälyilee. Porukka katsoi toisiaan ja hymyili vinosti.
Entäs viisari?Kuntosalilla soutaessa joku tuli iholle venyttämään pitkittäispagaattia. Hieman kiusallista siinä soutaa pitkää vetoa melkein alla, mutta sujui kuitenkin katse tiukasti näyttöruudussa ilme värähtämättä.
Juu, noinhan se tapana on näissä budo-lajeissa vai mitä ne nyt onkaan nämä pyjamalajit. Ihan OK. Mutta tämä mainitsemani treenari oli siis aivan tavallisella punttisalilla, missä en ole nähnyt kenkään kumartelevan. Toki kunnianosoitus vaikka nyt Kike Elomaalle tai Iso-Arnoldille on silti aina paikallaan!:thumbup:Kyllähän dojoon tulessa kumarretaan ja myös senseille/sempaille. Ukelle myös ennen taistoa.
Itse kumartaisin Mangelolle jos olis soutamassa puolmaratoonia.Juu, noinhan se tapana on näissä budo-lajeissa vai mitä ne nyt onkaan nämä pyjamalajit. Ihan OK. Mutta tämä mainitsemani treenari oli siis aivan tavallisella punttisalilla, missä en ole nähnyt kenkään kumartelevan. Toki kunnianosoitus vaikka nyt Kike Elomaalle tai Iso-Arnoldille on silti aina paikallaan!:thumbup: