toleranssisiipi
Langennut enkeli
Kunnon lenkkimakkaraa kylmänä. Ruokajuomana Vapaan lehmän laktoositon rasvaton maitojuoma.
Tädissä on paljon siirtokuvia liimattuna.Toivottavasti se olis Triana Iglesias.
Kop.Piparia aamukahveilla.
Tapaninpäivä on perinteisesti ollut se päivä, jolloin otetaan breikki kotona syömisestä ja mennään ravinteliin apelle.Käytiin syömässä Kiisan Pirtissä seisova pöytä jalkoineen päivineen. Turvotuksesta päätellen.
Käytiin perus tapaninkierros Hattulassa ja H:linnassa ja sen tuntee kehossaan. Olen hylje.En ymmärrä miten näin täyteen tulin vaikka otin lautaselle vain vähän. "Vähän tota ja vähän tota ja vähän tota..."
Käytiin perus tapaninkierros Hattulassa ja H:linnassa ja sen tuntee kehossaan. Olen hylje.
Olen ajanut siitä ohi varsin monta kertaa kertaakaan käymättä Pirtisssä. Noin 300 ohitusta vähintään.Käytiin syömässä Kiisan Pirtissä seisova pöytä jalkoineen päivineen. Turvotuksesta päätellen.
OHO! Sehän on enemmän kuin Verstappenilla.Olen ajanut siitä ohi varsin monta kertaa kertaakaan käymättä Pirtisssä. Noin 300 ohitusta vähintään.
Pirellin mukaan Verstappen teki kauden 21 kilpailun aikana kaikkiaan 78 ohitusta.
Täytyi ihan googlettaa. Ei tuttu. Lemun Portissa poikettiin aamupalalla Rantarallin yhteydessä...tää on enempi gourmet...Kiisan Pirtissä