Tapahtumia ja sattumuksia syötävien asioiden ääressä (Syön parhaillaan, osa viisi)

Olen miettinyt ihmisten mieltymystä savoporo ja kala savu sitä tätä on niin pikkurilli pystyssä joo. Mitenkähän se savunhaju sinne pakattuun einekseen pölläytetään, vai onko oikein savussa kypsennetty? Ite pyrin toimimaan grillillä niin että savun hajua tarttuisi mahdollisimman vähän. En työnnä makkaraa grillin savuisimpaan nurkkaan.

Olen miettinyt ihmisten mieltymystä savoporo ja kala savu sitä tätä on niin pikkurilli pystyssä joo. Mitenkähän se savunhaju sinne pakattuun einekseen pölläytetään, vai onko oikein savussa kypsennetty? Ite pyrin toimimaan grillillä niin että savun hajua tarttuisi mahdollisimman vähän. En työnnä makkaraa grillin savuisimpaan nurkkaan.
Oletko myös sähkögrillimies?

Kukaan ei ole viikkoon syänyt mitään. :nope: :mad: :mad_old: :wall: :eek!: :( :dunno: :frown: :thumbdown

Itse söin jälleen paketillisen domino-keksejä.

No etkö ole ton jälkeen syönyt mitään? Syö joskus kunnon ruokaakin. :eek!: Just ite meni juustoista wilhelmmunakasta.

Nyt ruoka jo laskeutumassa, mutta tuossa ennen auringonlaskua karitsan ulkofilettä, kyssäkaalia ja Mossen suosikkia, perunoita. Kastikkeen korvasi yrteillä maustettu sulatejuusto.