Tuollaiseen kysymykseen kuuluu vastata:
En ole mikään vitun liikennepoliisi, vaan mä olen: Riki Sorsan veli!
Nii-ih, siksi hieman ihmetyttikin tuo sen kamikaze-asenne isompiaan kohtaanJa Follo: Pirkkalassa vallitsee massan laki: isompi menee, pienempi väistää :ahem: Lisäksi tähän lasketaan massa x nopeus eli liike-energia.
Nii-ih, siksi hieman ihmetyttikin tuo sen kamikaze-asenne isompiaan kohtaan
(josko sillä oli isukki jaappanian joukoissa ja sieltä periytynyt?)
edit. jossei siis tarina sitä paljastanut aiemmin niin meinasi jäädä auton alle skobellaan.
Luin aluksi notta melkein jäin alle.edit. jossei siis tarina sitä paljastanut aiemmin niin meinasi jäädä auton alle skobellaan.
Kylläpäs tuli hyvä mieli.
Olin menossa Kehä ykköseltä Hämeenlinnanväylälle (tullen siis lännestä) ja kuten usein idän suunnasta tulevat olivat jonoutuneet kolmion taakse odottamaan vuoroaan.
Kun muur eivät, niin minä otin käyttöön vetoketjumoodin ja väläytin valoja jonon ensimmäisenä olleelle hinausautolle, että "menepä toki". Kuski teki näin ja puikahti eteen.
Kun sitten Hämeenlinnanväylälle kiihdyttäessä ohitin kyseisen hinausauton, vippas kuski kättä kiitokseksi. Välillä näinkin.![]()
Ei jumalauta... lähin maitoa hakemaan kaupasta ja samalla happihypylle. Voisko joku tulla ja lyödä mua Jobin kirjalla päähän?
MIKÄ VITUN LIIKENNEPOLIISI SÄ OIKEIN OLET?Jäiks tää tarina hieman vajaaksi?
MIKÄ VITUN LIIKENNEPOLIISI SÄ OIKEIN OLET?
Jäiks tää tarina hieman vajaaksi?
Jäiks tää tarina hieman vajaaksi?
Se on jäänyt olutta imeksimään.
Moi. :thumbup:Terve!
Soon unohtanut sen, kun joku löi sitä kirjalla päähän.Mahtaakohan Knoukka kohtapuolin kertoa, mitä sille kävi maitoreissullansa?