Tapahtumia & sattumuksia kaduilla ja maanteillä.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Saikin valita nopeusrajoitukset ihan itte. Liikennemerkit loskan peitossa.
Paitsi, että jos olisit ajanut ulinopeuta niin saliisi olis pokottanut ja olis ollut turha sanoa, ettei rajoitusmerkistä saanut selvää. Jos ei saa selvää, pitää käydä puhdistamassa se merkki.

jjv

Arschloch
Paitsi, että jos olisit ajanut ulinopeuta niin saliisi olis pokottanut ja olis ollut turha sanoa, ettei rajoitusmerkistä saanut selvää. Jos ei saa selvää, pitää käydä puhdistamassa se merkki.
Muttakun en tunnistanut sitä liikennemerkiksi, pallolatvaiseksi petäjäksi luulin.

jjv

Arschloch
Jaaha, se oli isäukko saanu tallennettua ryssäkojelautakameralleen läheltä piti -tilanteen peuran kanssa. Kieltämättä taatolla vielä jonkinlaiset refleksit on jäljellä. Jäihän tuohon vielä metri väliä.

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Jaaha, se oli isäukko saanu tallennettua ryssäkojelautakameralleen läheltä piti -tilanteen peuran kanssa. Kieltämättä taatolla vielä jonkinlaiset refleksit on jäljellä. Jäihän tuohon vielä metri väliä.
Oliko Lempäälän-Vesilahden suunnassa liikkeellä?
Vaan lienee noita peuroja siellä teidänkin nurkilla ihan riittämiin.

Itse olen ollut peurakolarissa taksin kyydissä noilla kulmilla jokunen vuosi sitten. Just 3 minuuttia ennen kuin otti osumaa, olin varoittanut kuskia asiasta.

jjv

Arschloch
Oliko Lempäälän-Vesilahden suunnassa liikkeellä?
Vaan lienee noita peuroja siellä teidänkin nurkilla ihan riittämiin.

Itse olen ollut peurakolarissa taksin kyydissä noilla kulmilla jokunen vuosi sitten. Just 3 minuuttia ennen kuin otti osumaa, olin varoittanut kuskia asiasta.
Uudessakaupungissa oli. Tuolla Urjalan tienoillahan peurakolareita oli joskus yli 50 vuodessa. Kerran Punkalaitumen tiellä isän kanssa juteltiin, että kumma kun ei me juurikaan olla siellä peuroja nähty. Hetken kuluttua katseltiin kauas pellolle, "onks noi lehmiä? poneja? eiku saatana siellä on kymmeniä peuroja pellolla!" Työkaverin noin 10-vuotias Volvo meni taannoin lunastukseen peurakolarissa. Runko vääntyi. Ei ne ihan mitättömiä elukoita ole, kun niihin satasta törmää.

Estate

Well-known member
Pikkuveljen Kansanauto Susi kohtasi viime viikolla peuran.

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Ajellessain tuoltanoin eletäsuomen suunnalta kohti Tamperetta vailla navigaattoria taikka sen suurempaa käsitystä reitistä, arvelin että kyllä siellä jossain tienviitassa on jotain maamerkkiä Tampereesta. Oli kyllä. Heti Kehä kolmosella, eli noin sata kilometriä väärään suuntaan ajettuani.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Ajellessain tuoltanoin eletäsuomen suunnalta kohti Tamperetta vailla navigaattoria taikka sen suurempaa käsitystä reitistä, arvelin että kyllä siellä jossain tienviitassa on jotain maamerkkiä Tampereesta. Oli kyllä. Heti Kehä kolmosella, eli noin sata kilometriä väärään suuntaan ajettuani.
Turku ja Tampere on myös sellaisia paikkoja, että jos toisesta toiseen (siis niinku Turusta Tampereelle tai päinvastoin) on menossa, niin pitää olla aika hyvin perillä reitistä jos aikoo oikeasta risteyksestä sopivasti poistua. Sen verran vissiin kitkaa paikkakuntien välillä, että eivät pahemmin toisiaan mainostele.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Enimmillään olen tainnut tehdä 70km hutilenkin, mutta olin vain akateemisen vartin myöhässä lopulta. Sain kuitenkin työkoneen, jolla lähinnä surffasin porkkanasivuilla.

Sijainti
Katabolia
Maantieto ei vissiinkään ollu kymppi koulussa?

Status
Ei avoinna uusille viesteille.