Antsa Rieppo
Well-known member
Savolaisethan ON perseestä.
Ilahduin ja innostuin, mutta vain huomatakseni lukevani 8 vuotta vanhaa viestiä.Mä luulen että pojat haluaa lykkiä paljaalla jos noinkin kauas kotoa pääsevät. Live dangerously.
Viikko täyttyi ilman ainuttakaan Audi-rapoa.Lupaan kyllä ilmoittaa kun koen viikon ilman audikuskien huimia suorituksia.
Komp. Kusipää kun quottasit.Ilahduin ja innostuin, mutta vain huomatakseni lukevani 8 vuotta vanhaa viestiä.
No sori!Komp. Kusipää kun quottasit.
Mikä postaus/toikki generaattori äijällä on?
Äsken päädyin 2014 vuoden jjv:n postaamaan Raija Pellin kuvaan.
Yritän klikata itseni vaikka tämän toikin viimeiselle sivulle ja huawei päättää siirtää sivunäkymää kriittisellä hetkellä, jolloin päädyn ihan mihin sattuu.Mikä postaus/toikki generaattori äijällä on?
Mulla tekee ylös-alas suuntaan moista. Pitää klikata esim. tähän toikkiin, niin päädyn tarkkailemaan Forumin yhteisöä.Yritän klikata itseni vaikka tämän toikin viimeiselle sivulle ja huawei päättää siirtää sivunäkymää kriittisellä hetkellä, jolloin päädyn ihan mihin sattuu.
Eikös kiinalaisilla ollu niissä joku spykikkare. Ihmekkös pomppii, mihin kiinalaiset haluaa :ahem:Yritän klikata itseni vaikka tämän toikin viimeiselle sivulle ja huawei päättää siirtää sivunäkymää kriittisellä hetkellä, jolloin päädyn ihan mihin sattuu.
Suunnittelin jo.No suunnittele ite parempi!!
:mad_old: