Kukaan ei muuten tiedä kuka se on? Onko sillä veljeä?Tuollaiseen kysymykseen kuuluu vastata:
En ole mikään vitun liikennepoliisi, vaan mä olen: Riki Sorsan veli!
Nii-ih, siksi hieman ihmetyttikin tuo sen kamikaze-asenne isompiaan kohtaanJa Follo: Pirkkalassa vallitsee massan laki: isompi menee, pienempi väistää :ahem: Lisäksi tähän lasketaan massa x nopeus eli liike-energia.
Skobet, tuo väärinymmärretty kansanosa :ahem: Milloin nousee kansa sorron ikeen alta? Missä on mun Titanic?Nii-ih, siksi hieman ihmetyttikin tuo sen kamikaze-asenne isompiaan kohtaan
(josko sillä oli isukki jaappanian joukoissa ja sieltä periytynyt?)
edit. jossei siis tarina sitä paljastanut aiemmin niin meinasi jäädä auton alle skobellaan.
Luin aluksi notta melkein jäin alle.edit. jossei siis tarina sitä paljastanut aiemmin niin meinasi jäädä auton alle skobellaan.
close, but no cigarLuin aluksi notta melkein jäin alle.
Joskus se vetoketjuperiaatteen käyttöönoton estyminen saattaa johtua niiden väistämisvelvollisten arkuudestakin. Tuollaisen tilanteen huomasin kahdesti Alastaron radan lähettyvillä alkukuusta. Kun kaikki eivät yhtä fiksusti lailla sinun väläytä valoja tms. niin siitä jonosta pitää vaan ottaa se oma paikkansa. Ei se väärin ole, vaikka pääväylää kulkeva hidastamaan joutuisikin sen takia. Kaasulla se vauhti siitä taas nousee.Kylläpäs tuli hyvä mieli.
Olin menossa Kehä ykköseltä Hämeenlinnanväylälle (tullen siis lännestä) ja kuten usein idän suunnasta tulevat olivat jonoutuneet kolmion taakse odottamaan vuoroaan.
Kun muur eivät, niin minä otin käyttöön vetoketjumoodin ja väläytin valoja jonon ensimmäisenä olleelle hinausautolle, että "menepä toki". Kuski teki näin ja puikahti eteen.
Kun sitten Hämeenlinnanväylälle kiihdyttäessä ohitin kyseisen hinausauton, vippas kuski kättä kiitokseksi. Välillä näinkin.
Jäiks tää tarina hieman vajaaksi?Ei jumalauta... lähin maitoa hakemaan kaupasta ja samalla happihypylle. Voisko joku tulla ja lyödä mua Jobin kirjalla päähän?
MIKÄ VITUN LIIKENNEPOLIISI SÄ OIKEIN OLET?Jäiks tää tarina hieman vajaaksi?
Terve!MIKÄ VITUN LIIKENNEPOLIISI SÄ OIKEIN OLET?
Jäi ja tulee jäämään! Pidä sä vaan ne rystyset valkoisina!Jäiks tää tarina hieman vajaaksi?
Se on jäänyt olutta imeksimään.Jäiks tää tarina hieman vajaaksi?
En jääny. Enämpiä en kerro!Se on jäänyt olutta imeksimään.
Moi. :thumbup:Terve!
Soon unohtanut sen, kun joku löi sitä kirjalla päähän.Mahtaakohan Knoukka kohtapuolin kertoa, mitä sille kävi maitoreissullansa?