Meillä taitaa suurin osa yksiöasujista etsiä muun pesäkolon rempan ajaksi. Ainakin vanhempi sukupolvi. Ja ihan hyvä jos joku muu paikka löytyy, varsinkin jos liikkuminen on iän myötä vaikeutunut. Kyllähän meikäläisen kaltainen notkea gaselli loikkii vetskariovistakin läpi ja pihan poikki kuin hauki kaislikossa, mutta kankeimmille sellainen kirmailu voi olla vähän liikaa.Sitä en tiedä miten talon lukuisat eläkeläiset aikoo tuon ajan elellä.
Mutta eikö teillä sitten oman talon kellaritilojen vessat ja saunatilat ole käytössä? Kun olen ymmärtänyt, että joissain putkirempoissakin näin olisi ja meilläkin laitetaan ensin alakerran tilat kuntoon ennen asuntoihin tulemista.Meillä taitaa suurin osa yksiöasujista etsiä muun pesäkolon rempan ajaksi. Ainakin vanhempi sukupolvi. Ja ihan hyvä jos joku muu paikka löytyy, varsinkin jos liikkuminen on iän myötä vaikeutunut. Kyllähän meikäläisen kaltainen notkea gaselli loikkii vetskariovistakin läpi ja pihan poikki kuin hauki kaislikossa, mutta kankeimmille sellainen kirmailu voi olla vähän liikaa.
Näin meillä oli, kun pari vuotta takaperin jouduin muuttamaan kämppään kesken putkiremontin. Ei se varmaan silti kovin huonosti liikkuvalle vanhukselle ole helppoa raahautua jatkuvasti kellariin pissalle.Mutta eikö teillä sitten oman talon kellaritilojen vessat ja saunatilat ole käytössä? Kun olen ymmärtänyt, että joissain putkirempoissakin näin olisi ja meilläkin laitetaan ensin alakerran tilat kuntoon ennen asuntoihin tulemista.
Kannattais hommata sorsa yökuseskeluja varten.Näin meillä oli, kun pari vuotta takaperin jouduin muuttamaan kämppään kesken putkiremontin. Ei se varmaan silti kovin huonosti liikkuvalle vanhukselle ole helppoa raahautua jatkuvasti kellariin pissalle.
Naisille vähän haasteellista.Kannattais hommata sorsa yökuseskeluja varten.
Yhtä haastellista kuin miehille tilata netistä.Naisille vähän haasteellista.
Ahaa, ok. En tiedä onko meilläkään kuin yksi wc kellaritiloissa. Se on A-portaikon kohdalla, sinne tulee melkoisesti matkaa C-portaikon kolmannesta kerroksesta. Itsehän olen toki B-rapun poikia.Ei ole kellareita. Naapuritalossa olevat saunatilat on valjastettu suihkutiloiksi ja pihalla on ulkohuussi, semmonen kaksiosainen kontti peräkärryn päällä. En löydä kuvaa just siitä mallista.
Naisille vähän haasteellista.
Puhutaanko me edelleen niistä vanhuksista?Yhtä haastellista kuin miehille tilata netistä.
Rupesin just miettimään, kun tuossakin tulee ylimääräinen suutin kaupanpäälle, että onko ne identtisiä vai onx joku kiree ja löysä malli tms. EN TIIÄ.Onkohan noita eri kokoisia erikokoisille tussuille?
Saahan noita apteekeistakin.Puhutaanko me edelleen niistä vanhuksista?
Onneksi en ole yökuseksija. Mutta aamulla heti ekana pitää päästä pissalle. Onnistuuhan se, mutta kun olen aamu-uninen ja käytännössä horrostilassa vielä aamupissan aikaan niin onhan se vekkulia sinkoilla pitkin pihaa kun ei ole vielä aivot heränneet.Kannattais hommata sorsa yökuseskeluja varten.
Ja HIRVEESSÄ KUSISTONDIKSESSA!Onneksi en ole yökuseksija. Mutta aamulla heti ekana pitää päästä pissalle. Onnistuuhan se, mutta kun olen aamu-uninen ja käytännössä horrostilassa vielä aamupissan aikaan niin onhan se vekkulia sinkoilla pitkin pihaa kun ei ole vielä aivot heränneet.
Vois tulla taloyhtiön lapsiperheiden vanhemmilta vähän sanomista jos tämmönen irstaan pervertikon näköinen nahjus laahustaisi 'juhlakunnossa' pihan poikki...Ja HIRVEESSÄ KUSISTONDIKSESSA!
Mä voin kertoa yhden salaisuuden. Ne raksa-/remppamiehet käy korkkaamassa noi uudet pöntöt AINA! Eli luulit pääsevän viemään neitsyyden siltä pöntöltä, mutta joku karvaperse onkin vienyt sen sun nenän edestä.:ahem:Kylppäriremppa ohi. Voi tätä onnen auvoa kun pääsee kakalle. Siis omalle kakalle. Siis omalle pöntölle. Omalle pöntölle omalle kakalle.
Ja vielä kun meni suhteellisen kivuttomasti koko remppa niin mikäs tässä vihellellessä. tffftfhhhfthh fhhfssstfhs prprprpr hsthstfffff
Työn jälki mainiota loppusiivousta myöten, ja aikataulut piti päivälleen. Kyllä kelpaa. Olihan välillä vaikeitakin hetkiä mutta selvisin tästä joukkuehengen ja tiimikavereiden avulla. Tai yksinhän mä asun mut silti.