Tapahtumia & sattumuksia taloyhtiössä/naapurustossa.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
kouvotsvoni sanoi:
Entäpä jos suhteet eivät kestä avioliittonkaan? :nope:
Silloin kannattaa mennä DTM:ään katsastamaan itselleen seuraa samasta sukupuolesta :ahem:
 

Jr-

Maximum Attack
Liittynyt
29.3.2000
Viestit
14798
Sijainti
Saviseutu
Uudet tai uusi yläkerran naapuri on kova juoruamaan parvekkeella puhelimessa. Juur äsken se lopetti 20min maratoonipuhelin, ihan kiva ilta sillä oli eilen ollut. :thumbfh:
 

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Liittynyt
14.9.2003
Viestit
14061
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Kommukoin muutama päivä sitten luultavasti naapurirapussa sijaitsevassa asunnossa asuvan vietnamilaisnaisen kanssa. Notkuin ulko-ovella kun näin hänen saapuvan, molemmassa kädessään ämpäri täynnä marjoja. Avasin hänelle oven ja nyökkäsin. Hän sanoi "kiitos" ja hymyili, mä hymyilin takas.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Aloitan kohta raportoinnin tänne, sillä ostin tänään 8-kertaa suurentavan TASKUKIIKARIN. :D :ahem:
 

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa.

Moe Szyslak sanoi:
Aloitan kohta raportoinnin tänne, sillä ostin tänään 8-kertaa suurentavan TASKUKIIKARIN. :D :ahem:
Hienoa. Palan halusta lukea naapurustosi tapahtumista. En kuitenkaan ole mikään kyttääjä.

Tuosta kiikarista tulikin mieleeni eräs saatanallinen tapahtuma.

Kävi nimittäin niin, notta... Ei perskeles tää ansaitsee oman tojckin.

Hetki pieni...
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Il Tempo Gigante sanoi:
Hienoa. Palan halusta lukea naapurustosi tapahtumista. En kuitenkaan ole mikään kyttääjä.

..
En mäkään ole, mutta menen huomenna katsomaan noita kisoja eikä sieltä näe vittuakaan 100 metrin lähtöpaikan takaa ilman kiikaria. :D
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Il Tempo Gigante sanoi:
Tuosta kiikarista tulikin mieleeni eräs saatanallinen tapahtuma.

Kävi nimittäin niin, notta... Ei perskeles tää ansaitsee oman tojckin.

Hetki pieni...
Hetki pieni... ON SITTEN TUNTI VAI? :mad_old: :jaska: :thumbdown
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Sattuipa tässä naapurustossa, että minulle soitettiin, että saan juuri poimittuja mustikoita, kun menen tiettyyn aikaan niitä hakemaan. Sovittiin, että saan ne siivottuina, koska inhoan äärettömästi märkien mustikoiden 'rikkomista'.

Kaikki hyvin, menin hakemaan marjoja. Samalla siinä oli iäkäs sukulaiseni, joka otti marjoja kaksi sankollista ja hän oli ehdottomasti vaatinut, että hänelle marjoja ei tarvitse puhdistaa. Kun hän sai marjansa, hän sanoi:"Minulla on niin kipeät kädet, että sinähän se sitten autatkin minua puhdistamaan nämä marjat, eihän sinulla ole lauantaina mihinkään kiirettä." :mad_old:

Niitäpä sitten vellottiin monta tuntia ja nyt on kädet ja kynnenalukset ihan järkyttävät!
 

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa.

Olga sanoi:
Sattuipa tässä naapurustossa, että minulle soitettiin, että saan juuri poimittuja mustikoita, kun menen tiettyyn aikaan niitä hakemaan. Sovittiin, että saan ne siivottuina, koska inhoan äärettömästi märkien mustikoiden 'rikkomista'.

Kaikki hyvin, menin hakemaan marjoja. Samalla siinä oli iäkäs sukulaiseni, joka otti marjoja kaksi sankollista ja hän oli ehdottomasti vaatinut, että hänelle marjoja ei tarvitse puhdistaa. Kun hän sai marjansa, hän sanoi:"Minulla on niin kipeät kädet, että sinähän se sitten autatkin minua puhdistamaan nämä marjat, eihän sinulla ole lauantaina mihinkään kiirettä." :mad_old:

Niitäpä sitten vellottiin monta tuntia ja nyt on kädet ja kynnenalukset ihan järkyttävät!
Miten sen nyt sanoisi ?

No, sanotaan et olen hengessä mukana.
 

arnold

Kohtalaisen turha tyyppi
Liittynyt
1.2.2001
Viestit
12872
Sijainti
Ladon takaa
Ai juku, kunnon pullataikinapohjalle valmistettu mustikkapiirakka reilulla mustikkatäytteellä maistuisi taivaalliselta. :frown:
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Muuan aika sitten, eräänä iltana oli asiaa talonmiehellemme, leppoisalle ja mukavalle miehelle. Talonmies oli varsin vekkulilla päällä ja kävimme seuraavan keskustelun:

- Mahtaako hän tietää sellasista neekerinaisista mitään, talonmies kysyi.
- Jaa, mistäköhän, utelin.
- No kun eräs aamu, siinä heti seitsemältä käveli rapussa vastaan kaksi pikimustaa neekerisnaista. Komioita kuin mitkä. Sellasi namu kamppeleita molemmat.
- Jaa, sehän on sattunut talonmiehelle hyvät tuurit.
- Että mahtaakohan se tietää?
- Mistäpä minä, vaikka mukavahan se olisi sellasista neekerinaisista tietääkin, virkoin.
- No sillä ajattelin että kun tässä rapussa ei asu muita kuin eläkeläisnaisia ja vanhempia pariskuntia ja hän. Että sillä tässä vaan utelen, eipä se mulle kuulu.
- Vaan niillähän voi olla niillä eläkeläisillä niitä kummilapsia, eikö se oli muotia nykyään, sanoin.
- No niitähän ne, kummilapsia, hähhähää, KUMMILAPSIAHAN NE HYVINNI! HÄHHÄHÄÄ!!!

Että sellanen tapaus.
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Jape sanoi:
Meikäläisellä se oli vaimo, joka joutui välillä nielemään kiukunpuuskiani, kun väsymys yritti ottaa yliotetta. Onnekseni vaimoni on erittäin kärsivällinen. Siitä iso hali ja suukko hänelle! Näin ei ilmeisesti kaikilla ole ollut, jos vertaa sitä kuinka moneen avioeroon on talon rakentaminen kariutunut. :)
Meillä minä joudun remppaamaan ja kestämään vielä kiukunpuuskatkin :D Onneksi olen rauhallinen.
 

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Liittynyt
9.8.2000
Viestit
30477
Sijainti
toalet
Sam sanoi:
Meillä minä joudun remppaamaan ja kestämään vielä kiukunpuuskatkin :D Onneksi olen rauhallinen.
Paitsi jos joku menee saunarauhasi pilaamaan!
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Muakin alkoi kiinnostamaan KnowHow'n rapun elämä! :eek:
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Iltapäivän aikana oli pattereihin ilmestynyt uudet termostaatit (punaiset, mitä helvettiä!!! Ei sovi muutoin vaaleaan skandinaaviseen sisustukseen!) eli sellainen remontti meneillään täällä nyt. Keskiviikkona vaihdetaan lämmönjakelulaitteisto joten ves' ja lämpö on poikki sen päivän. Muistaisi vain tiistai-iltana varata käyttövedet... kännyyn meni nyt muistutus.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös