Silloin kannattaa mennä DTM:ään katsastamaan itselleen seuraa samasta sukupuolesta :ahem:kouvotsvoni sanoi:Entäpä jos suhteet eivät kestä avioliittonkaan? :nope:
Silloin kannattaa mennä DTM:ään katsastamaan itselleen seuraa samasta sukupuolesta :ahem:kouvotsvoni sanoi:Entäpä jos suhteet eivät kestä avioliittonkaan? :nope:
Hienoa. Palan halusta lukea naapurustosi tapahtumista. En kuitenkaan ole mikään kyttääjä.Moe Szyslak sanoi:Aloitan kohta raportoinnin tänne, sillä ostin tänään 8-kertaa suurentavan TASKUKIIKARIN. :ahem:
En mäkään ole, mutta menen huomenna katsomaan noita kisoja eikä sieltä näe vittuakaan 100 metrin lähtöpaikan takaa ilman kiikaria.Il Tempo Gigante sanoi:Hienoa. Palan halusta lukea naapurustosi tapahtumista. En kuitenkaan ole mikään kyttääjä.
..
Hetki pieni... ON SITTEN TUNTI VAI? :mad_old: :jaska: :thumbdownIl Tempo Gigante sanoi:Tuosta kiikarista tulikin mieleeni eräs saatanallinen tapahtuma.
Kävi nimittäin niin, notta... Ei perskeles tää ansaitsee oman tojckin.
Hetki pieni...
No nyt, puoltoista tuntia mäni. Imuroin kämpän tässä välillä.Moe Szyslak sanoi:Hetki pieni... ON SITTEN TUNTI VAI? :mad_old: :jaska: :thumbdown
:nope:Il Tempo Gigante sanoi:No nyt, puoltoista tuntia mäni. Imuroin kämpän tässä välillä.
Sankollista :nope: kynnenalukset :nope:Olga sanoi:kaksi sankollista
ja nyt on kädet ja kynnenalukset ihan järkyttävät!
Miten sen nyt sanoisi ?Olga sanoi:Sattuipa tässä naapurustossa, että minulle soitettiin, että saan juuri poimittuja mustikoita, kun menen tiettyyn aikaan niitä hakemaan. Sovittiin, että saan ne siivottuina, koska inhoan äärettömästi märkien mustikoiden 'rikkomista'.
Kaikki hyvin, menin hakemaan marjoja. Samalla siinä oli iäkäs sukulaiseni, joka otti marjoja kaksi sankollista ja hän oli ehdottomasti vaatinut, että hänelle marjoja ei tarvitse puhdistaa. Kun hän sai marjansa, hän sanoi:"Minulla on niin kipeät kädet, että sinähän se sitten autatkin minua puhdistamaan nämä marjat, eihän sinulla ole lauantaina mihinkään kiirettä." :mad_old:
Niitäpä sitten vellottiin monta tuntia ja nyt on kädet ja kynnenalukset ihan järkyttävät!
Meillä minä joudun remppaamaan ja kestämään vielä kiukunpuuskatkin Onneksi olen rauhallinen.Jape sanoi:Meikäläisellä se oli vaimo, joka joutui välillä nielemään kiukunpuuskiani, kun väsymys yritti ottaa yliotetta. Onnekseni vaimoni on erittäin kärsivällinen. Siitä iso hali ja suukko hänelle! Näin ei ilmeisesti kaikilla ole ollut, jos vertaa sitä kuinka moneen avioeroon on talon rakentaminen kariutunut.
Paitsi jos joku menee saunarauhasi pilaamaan!Sam sanoi:Meillä minä joudun remppaamaan ja kestämään vielä kiukunpuuskatkin Onneksi olen rauhallinen.
Ettei vain kyseessä olisi B-rapun elämä? :doubtful:S.A sanoi:Muakin alkoi kiinnostamaan KnowHow'n rapun elämä!