Tapahtumia & sattumuksia taloyhtiössä/naapurustossa.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Örfil

Guest
Meillä on ainoastaan Hockey -salmiakkijauhoa purkki tai pari aina varastossa.

Vaimo on addiktoitunut siihen, mutta pystyy varastoimaan niitä tuon verran.

Minun Piratos -addiktioni on sellainen, että kaikki mitä on talossa, syödään ja heti...

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Samassa kerroksessa asuva ukko toivotti päivänä eräänä hyvät uudet vuodet, vaikken mä sanonut sille mitään. Mitähän sekin on vailla?
Kävi silleen, että olin itse poistumassa meidän vuokrakuutiosta ja avasin, saateri soikoon, oven samaan aikaan ku naapurin ukkokin. Sillä erotuksella, että mä tulin ovesta portaikkoon, ja hän oli menossa omaan kuutioonsa sisään. En keksinyt enää, miten tilanteesta pakenis, joten katsoin äkkiä lattialaattoihin, mut se oli liian myöhäistä. Torikokoushan siitä sitten kuitenkin ehti jo tulla. Mäkin osallistuin tuohon jaarittelutuokioon, kun en enää muutakaan voinut. Sanoin "Kiitos samoin".
Mitähän se ruuneperi seuraavaks keksii? "On se ilmoja pidellyt!" tai muuta vastaavaa, kenties?
Taitaa olla kohta aika muuttaa johonkin loitommas tollasista häiriköistä.

jjv

Arschloch
Samassa kerroksessa asuva ukko toivotti päivänä eräänä hyvät uudet vuodet, vaikken mä sanonut sille mitään. Mitähän sekin on vailla?
Kävi silleen, että olin itse poistumassa meidän vuokrakuutiosta ja avasin, saateri soikoon, oven samaan aikaan ku naapurin ukkokin. Sillä erotuksella, että mä tulin ovesta portaikkoon, ja hän oli menossa omaan kuutioonsa sisään. En keksinyt enää, miten tilanteesta pakenis, joten katsoin äkkiä lattialaattoihin, mut se oli liian myöhäistä. Torikokoushan siitä sitten kuitenkin ehti jo tulla. Mäkin osallistuin tuohon jaarittelutuokioon, kun en enää muutakaan voinut. Sanoin "Kiitos samoin".
Mitähän se ruuneperi seuraavaks keksii? "On se ilmoja pidellyt!" tai muuta vastaavaa, kenties?
Taitaa olla kohta aika muuttaa johonkin loitommas tollasista häiriköistä.
Käsittämätön ukko. Se nyt hältä ole pois, jos sulle tuleekin paska vuosi. Itselläni kävi viime viikolla parempi tuuri, kun tuossa pihalla naapurin papparaisen kohtasin. Morjenstin varovasti kuiskaten, kun muistelin, että olisin aiemmin kanssaan niinkin lämpimiin väleihin ajautunut. Äijä toljotti takaisin kuin virtahepo vierasta sikaa eikä pukahtanut sanaakaan. Loistavaa, naapuruussuhteemme on jälleen terveemmällä pohjalla.

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Ja mitähän tosta edellisestä sitten seurasikaan? Sama saaterin äijä käveli sillalla vastaan (on kävellyt hyvin monesti aiemminkin suunnilleen samoilla kohdilla), ja mitä teki? No mitä? Alkoi siinä taas jotain keskustelutuokiota virittämään. Sanoi että "Moi!" Ristus saatana sentään! Ja minkäs siinä sitten teet, pakkohan se oli palaveerata ja sanoa että "Moro". Ei edes töistä kotiinpaluuta voi suorittaa ilman tollasia höpinähetkiä. Tarvii varmaan alkaa kulkemaan joko tien toista laitaa, tai sitten suosiolla kiertää tunnelin kautta, tai muuten se on kohta sokeria lainaamassa, ja sitten vaihdellaankin jo reseptejä, eikä paluuta ole.
Sitä paitsi, kuten jo mainitsinkin, ollaan kohdattu sillalla monesti aiemminkin, eikä oo tuottanut mitään ongelmaa katsella johonkin toiseen suuntaan. Se oli hyvä niin. Mikä pirun pakko sekin hyvä käytäntö oli pilata. Ai että mua nyppii.
Voiskohan siitä valittaa isännöitsijälle.

jjv

Arschloch
Alakerran naapurissa on perjantai edennyt siihen pisteeseen, että kuultiin pitkästä aikaa legendaarinen "apuaaaaaaa-aaaaa, soittakaa poliisiiiiiii"-rääkymiset. Teki mieli huutaa takaisin: "kokeile veitsellä!"
On söpö pariskunta.

mustakaari

"Se on juurikin näin"
Sijainti
Rysälä
Meillä joskus oli naapurilla hellä hetki. Yleensä aamuyöstä tuossa neljän korvilla. Ääni oli kova...aah..aah...jne. Kerran huusin tahtia säestäen rytmikkäillä taputuksilla, ja pahviseinien läpi kuului kun naapurin eukko alkoi kysellä mistä tuo kuuluu. Ilmeisesti oli herkkä kohta ;) Hiljeni homma jatkossa.

BudLightJaguar

Well-known member
Sijainti
Salo
Mun alapuolella asuu näemmä perussuomalainen.

Torstai-iltana kun tällaisessa 70-luvun talossa hyvin ääni kulkee patteriputkia pitkin, kuului matsin äänet.

Tässä on vain sellainen prologi että kohtasin itkevän naisen hississä. Tämä kuitenkin palasi asuntoonsa. Ja sitten myöhemmin illalla pattereiden ja liesituulettimien kautta kuului ryminä ja kolina sekä naisen huuto "Älä kurista!".

Ja asuinpaikka siis oli Porvoon Gammelbacka.

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Sijainti
Syylien välissä
Haah, puhuinpa lauantaina ensimmäistä kertaa naapurini kanssa. Tai siis naapuri puhui minulle, mutta en ymmärtänyt sanaakaan mitä se sanoi, kun murre oli (Wikipediatermein) arkaainen, ja ilmeisesti myöskin känni melko voimakas. Tai sen sain selville, että musiikki kuuluu seinän läpi aina välillä.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.