Painaisin villaisella.
Itse ainakin menis autoon, vilkuttelisin pitkiä valoja ja soittaisin räikkää!
Lommoa ei ollut, mutta naarmuja oli.
Mitenpä olisitte minun sijassani toimineet?
Kiittänyt että kertoi, mutta maksattanut korjauksen tyypillä.
Nelinkontin.
Riippuu ihan autosta, jossa naarmut sijaitsevat.Joo, mutta mitä asialle pitäisi tehdä?
Sinuna pyytäisin arviota fiksauksen tarpeesta/kuluista jostain alan liikkeestä. Eli kolarikorjaamolta tai automaalaamosta.Pikaisesti katsoen vahingot ovat niin vähäiset, että kovin kummoisiin prosesseihin ei ole aihetta. Sovittiin, että hän korvaa, jos kuluja tulee. Pitää katsoa, miltä se puhdistettuna päivänvalossa näyttää. Auttaako vaha tms. Auto on alle kaksi vuotta vanha, joten siinä mielessä ei ne raidat kovin mukavia ole.
Sinuna pyytäisin arviota fiksauksen tarpeesta/kuluista jostain alan liikkeestä. Eli kolarikorjaamolta tai automaalaamosta.
Sinuna pyytäisin arviota fiksauksen tarpeesta/kuluista jostain alan liikkeestä. Eli kolarikorjaamolta tai automaalaamosta.
Vakuutusrahat cashina like a boss ja sitten jotain räpeltää maalipintaan, jotta näyttää vielä enemmän huonolta. Näin minä tehnyt. En suosittele.
Tänään oli autohallissa viereisen parkkiruudun omistaja raapaissut autoni takapuskuriin raitoja. Tuli fiksusti kertomaan asiasta itse ja kävimme yhdessä katsomassa näkymän. Lommoa ei ollut, mutta naarmuja oli.
Mitenpä olisitte minun sijassani toimineet?