AJ
Well-known member
Tänään, vai pitäisikö sanoa eilen, löytyi kaupan sovituskopista puhelin. Toimitin sen kaupan infotiskille.
Tuliko hyvät tonnikalarahkat tomaattikoristeilla?Mangelo on ollut mun takana!!
Forumin meininki sekoittaa ajatustoimintani ja luin tuon ensin, että puhelin toimitettiin kaupan isotissille.Tänään, vai pitäisikö sanoa eilen, löytyi kaupan sovituskopista puhelin. Toimitin sen kaupan infotiskille.
Siinähän sitä sitten on puolivälierään evästä.Hain tänään Alkosta ämpärillä viinaa.
Kuitti virheestä havaittu.Siinähän sitä sitten on puolivälierään evästä.
Tangolla vai ritsillä ämpäri?Hain tänään Alkosta ämpärillä viinaa.
Valitettavasti auton takahutikassa. Vältin pyöräilyn helteen takia.Tangolla vai ritsillä ämpäri?
Tässä keväällä on näyttänyt siltä, että meidän kylän Prismassa kassanei'it/rouvat työskentelevät kahdessa vuorossa. On erikseen rumien ja kauniiden vuoro. Koko patteristo on siis miehitetty aina jommilla kummilla. Valitse siinä sitten!Mä valkkaan aina isotis...siis iloisimman näköisen kassaneidon. Jos sellaista ei ole niin odotan kaupassa niin pitkään että vuoro vaihtuu ja sellainen tulee.
K-Supermarketin myyjiä voi silloin tällöin bongailla ruokaostoksilla Lidlissä.Tässä viikolla tuntui omituiselta, kun näin lähi-Siwan kauppiaan ostoksilla K-Supermarketissa.
Etkös itse ollut viereisellä kassalla?Viereisellä kassalla ollut parrakas "juoppo" osti parikymmentä Koff-tölkkiä ja pienen rasian kirsikkatomaatteja.
En, mä asioin oikealla kassalla.Etkös itse ollut viereisellä kassalla?