Sam
Muumipappa
Itsepalvelukassat soveltuvat vain pieniin ostoksiin, ei normaaleihin lain :thumbfh:
Samaa mieltä.Itsepalvelukassat soveltuvat vain pieniin ostoksiin, ei normaaleihin lain :thumbfh:
Meni ruoka väärään kurkkuun kun luin tämän!!!Zoen ostokset sisältävät 12 eriväristä kaliaa ja ....
Eikös ne oo vasta lauantaina.Raisiossa tänään Verkkokauppa.com avajaiset taitaa olla!
Vielä ehtii jonottamaan:Melkein sellainen tarjous et itse lähtisin jonottamaan yötämyöden moisen takia
Meet jonon päähän silleen neuvostoliittolaisittain jonon ohi kulkien ja kovaan ääneen päivitellen "voi voi, turhaan jonotatte, hyllyt on jo tyhjiä".– Ihan hyvin sujuu. Olemme olleet tässä nyt noin 10 tuntia. Yöllä oli vähän vilpoista, mutta kävimme välillä autossa nukkumassa, kertoivat tuntia ennen avajaisia Atte Kaljonen ja Kalle Mikkola.
He olivat pystyttäneet telttansa jonon alkupäähän.
– Yöllä täällä oli kuitenkin sen verran vähän väkeä, ettei tarvinnut olla huolissaan paikan menettämisestä, Kaljonen toteaa.
Miehet havittelevat tarjoustuotetta, joka tulee myyntiin vasta vuorokauden kuluttua perjantaina.
– Jonotamme puhelintarjousta. 24 tuntia pitäisi vielä painaa, Mikkola sanoo.
Nostan peukkua rikkaasta kielestä. :thumbup:ukonhattara, turilas, kassahenkilö, ukonturilas, Kasööri, kassalle, Mies, rouva, turilaan rouva.
Minä se olin.Mies sitten lähti pois ja tupisi itsekseen, että mitähän hän osti.
Oisit vaan menny Olga laarin taa pakkaamaan ostokses ja antanu puolisosi maksaa.
Erinäisistä syistä en halunnut muiden asiakkaiden nähden 'leimautua' hänen kumppanikseen.Oisit vaan menny Olga laarin taa pakkaamaan ostokses ja antanu puolisosi maksaa.
No niinpä tietenkin. Mitä hiivattia sinä täällä olit ja vielä siinä kunnossa? :doubtful:Minä se olin.