Tapahtumia & sattumuksia työssä & työpaikalla

Sijainti
Oslo
Tänään pomo kysyi; että olisko mulla pari minuuttia aikaa, ja pyysi toimistoonsa. No aikaa oli sen verran. Menin konttoriin, ja J ilmoitti haluavansa antaa minulle bonuksen - 300k NOK. Sanoin OK, kiitos! Siinäpä ne pari minuuttia ehtivätkin kulua, ja palasin toimiini.

oldez

Well-known member
Tänään pomo kysyi; että olisko mulla pari minuuttia aikaa, ja pyysi toimistoonsa. No aikaa oli sen verran. Menin konttoriin, ja J ilmoitti haluavansa antaa minulle bonuksen - 300k NOK. Sanoin OK, kiitos! Siinäpä ne pari minuuttia ehtivätkin kulua, ja palasin toimiini.
Eli ihan perus duunipäivä Norjassa.

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
Tirsk.

Ai vittu mä kuolen... :D:D:D

Örfil

Guest
300 kiloa NOrjalaista Kalaa?

Kyllä siinä on auto döfännyt lohelle kun on ajellut kotiin.

Vesku

Maatalousneuvos
Olipas hyvä päivä eilen!:ahem:
Reilu 18 ha rypsiä kaveri kylvi, tyttökaverinsa äesti edellä, kuten itsekin ja nakkelin etukuormaajalla ja välillä käsinkin pienempiä kiviä pois.
Aamu7:llä tihuutti tosi vähäistä vesisadetta, ( tuleekohan tästä mitään...), mutta ilta8:lla oli paremmat tunnelmat!
Oikeat peltotyöt melkein tehty. Riistapellot, viherkesannot ja muut höpöheinät kerkiää tehdä kyllä. Ei niin väliä sadosta. Ja siinä ne menee loput isäntien paperihommatkit hyvin ennen 15.6:tta.
No, hieman fiilis laski kiekkoa seuratessa.
Nyt on ruoto varsin jäykkä, mutta ei nyt niin paha kuin joskus.

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Haapajärveltä Elämänjärventietä pitkät pätkät asvaltti poistettu. Sama juttu kun Keiteleentieltä mennään Kymönkoskelle päin.

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Firman nimi ja omistajat vaihtuivat, työn tekemisen pelisäännöt on pistetty uusiksi.
Alkaa olla sellainen fiilis, että hommani nykyisessä tehtävässä on täytetty.
8 vuoden mittainen, hyvän fiiliksen draivi, jolla tuli pökittyä edellisen firman asioita eteenperin, on vaihtunut välinpitämättömäksi pakoksi.
Muutos on ollut tila, jossa olen viihtynyt aina hyvin, mutta tämä viimeisin muutos vie yrityksessä oleellisia asioita taakseperin. Se ei ole muutosta, joka innostaa.

Tuumailin tuossa, etten jää tuonne puskemaan päivittäistä pakkopullaa, se ei ole firman, eikä itseni etu.

Nyt tulee alanvaihdos, nykyinen ei anna enää mitään uutta.
Tarvitaan jotain muuta, josta saa taas uutta pontta ja virtaa.

Ensi viikolla sovin asiaan liittyvistä seikoista ja jätän irtisanomisilmoituksen.
Tää on nyt niin nähty.

En koe, että firma jäisi mulle mitään velkaa enkä myöskään minä firmalle. Matka on ollut molemmin puolin antoisa, nyt on tultu tämän matkan päätepysäkille.

Hyvää lomaa, muistakaa ottaa käsimatkatavaranne ylälokerosta!

burb

.
Tsempit, ja vissiin onnittelutkin.

Onko uusi ala jo päätetty, vai otatko ehdotuksia vastaan? Autokauppias? Sijoittajaguru? Mancave-sisustaja?

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Ehdottomasti noista kahdesta onnittelut. Kiitos niistä.

Joitakin ajatuksia toki on, mutta taidan ottaa muutaman kuukauden ansaitun huilin ensin.

Viimeksi muokattu:

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Tsempit ja onnittelut täältäkin.

On hienoa kun ihminen jaksaa innostua uudesta ja on tarmoa täynnä.

Itseltä kaikenlainen kunnianhimo ja etenemisen halu on aina puuttunut työelämässä.

Edith.... Sain muuten ekaa kertaa elämässä bonarit töissä.\o/ Näytti olevan sataprosenttisesti täytettynä vaatimukset, mutta firman varsin heikko tulos leikkasi bonusta melkoisesti. Saatanan tunarit. :D

Viimeksi muokattu:

Renessanssinero

Perusfeidaaja
Sijainti
Vantaa
Itselläni näyttää siltä, että 4-5 viikkoa elo-syyskuussa on duunia tänä vuotena. Otan mahdollisesti tulevan duunin vastaan tyytyväisyydellä.