Varmaan seuraavat 6:uusi vuotta.Aiotko sen kunniaksi vähän röpötellä?
Varmaan seuraavat 6:uusi vuotta.Aiotko sen kunniaksi vähän röpötellä?
Juu, mutta vasta 28.11. - 7.12.2014 välisenä aikana.Aiotko sen kunniaksi vähän röpötellä?
Ei mahdoton ajatus. Johan tässä on 20v pohjilla.Varmaan seuraavat 6:uusi vuotta.
Paska on paketissa itse asiassa jo huomenna puoliltapäivin. Tänään sain loputkin jämähommat napoiltua kasaan.Keskiviikkona päättyy 6 vuotta kestänyt kehitysproggis.
Viimeistään torstaina alkaa seuraava. Ei tarvitsekaan nostaa jalkoja pöydälle.
Hieno homma!Viimeistään torstaina alkaa seuraava. Ei tarvitsekaan nostaa jalkoja pöydälle.
Pääsee viimein taas konkreettisempaan tekemiseen kiinni.Hieno homma!
Aika kaukaa haettua. Liian monen kunnia kysymyksessäTästä tuli mieleen että kun oli lehdessä juttua että Hornarit tulis takaisin Pirkkalaan.
Vois perustaa sen sijaan kolmannen tukikohdan Halliin. Kenttä ja kaikki.
Joo, olin aistivinani tänään kun luin Ilmavoimien entisen päällikön ja Satakunnan Lennoston komentajan "vuoropuhelua" Aamiksessa.Aika kaukaa haettua. Liian monen kunnia kysymyksessä
Varuskuntien lopettaminen merkitsi samalla tiloista luopumista joten helpommin sanottu kuin tehty. Ei toki mahdotontakaan ainakaan tilapäisenä ratkaisuna, käytetäänhän maantietukikohtiakin.Halli oli mun idea. Mutta työllistämismielessä ihan ok?
Etäisyys rannikollekin liki sama kuin Pirkkalasta. Lentominuuteissa laskettuna.
Hallissa asuneet taasen.. Niin no. Nyt on ainakin "kesämökki" pikkukylässä.Älytöntä mun mielestä ideassa Hornet-laivueen palauttamisessa Pirkkalaan oli että justhan ne myi kämpät täältä pois ja muutti kahteen eri paikkaan
Käsittääkseni ei. Vedettiin myynnistä joku aika sitten koska ostajaehdokkaita... no olihan niitä, mutta ne tarjotut summat eivät herättäneet suuria intohimoja edes ns. pakkomyyntitilanteessa.Hallin tilojahan ei ole myyty?
No mutta kun ne pilas sen tamburellon 94 kisan jälkeen.Eiks Immola olis hyvä? Sieltä kun sopivaan suuntaan kaartais Hornetilla, niin pääsisi Suomen tiedustelu urkkimaan itänaapurin ilmavalvonnan toimintamalleja ja radioliikennettä ja kaikkea muuta vastaavaa skäfää.
Joo, käsitin että radiotiedustelu on vakihommaa ja jos JOS jotain poikkeaa, signaalikaverit on heti tötteröt ojolla.Eiks Immola olis hyvä? Sieltä kun sopivaan suuntaan kaartais Hornetilla, niin pääsisi Suomen tiedustelu urkkimaan itänaapurin ilmavalvonnan toimintamalleja ja radioliikennettä ja kaikkea muuta vastaavaa skäfää.
Ja hyväksyttiinhän se. :thumbup:Paska on paketissa itse asiassa jo huomenna puoliltapäivin. Tänään sain loputkin jämähommat napoiltua kasaan.
Päätöskokousta vaille valmis. Sillä edellytyksellä tietysti, että työ hyväksytään.
Täytyy sanoa että olen oikein iloinen suikkiksen puolestaJa hyväksyttiinhän se. :thumbup:
Tästä sitten uuden proggiksen kimppuun...