Tapahtumia & sattumuksia työssä & työpaikalla

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Koskaan en ole Discordia käyttänyt, mutta internezi kovin tuntuisi tukevan Mosse juniorin väitettä ainakin sovellusten käyttämän kaistan osalta.
Miesystävän kanssa keskustelin asiasta (Skype) ja hän joutuu käyttämään kuulokkeita kuullakseen hurrien höpötykset. Voihan tuo toki johtua läppärin äänentoistostakin. Mutjoo, Discordia pitää nyt ainakin kokeilla.
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Miesystävän kanssa keskustelin asiasta (Skype) ja hän joutuu käyttämään kuulokkeita kuullakseen hurrien höpötykset. Voihan tuo toki johtua läppärin äänentoistostakin. Mutjoo, Discordia pitää nyt ainakin kokeilla.
Toi kuulostaa kyllä läppärin ongelmalta, jos kuulokkeet kerran auttoivat. Jos pätkisi pahasti, eikä sen takia kuulisi, sopisi paremmin kaistaongelmaksi.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Toi kuulostaa kyllä läppärin ongelmalta, jos kuulokkeet kerran auttoivat. Jos pätkisi pahasti, eikä sen takia kuulisi, sopisi paremmin kaistaongelmaksi.
Niin siis miesystävällä auttoi, itse jouduin avaamaan puhelinlinjan jotta pätkimisestä pääsin.
 

Saunatakki

Walk a Crooked Mile
Liittynyt
3.8.2014
Viestit
2175
... Mä joku päivä töitä teen...
Olen onneksi välttynyt tuolta biisiltä. Voihan se toki olla hyväkin, mutta perustan antipatiani siihen kaikki Roope Salmisen tähän asti suoltama on ollut korviini... kamalaa.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Olen onneksi välttynyt tuolta biisiltä. Voihan se toki olla hyväkin, mutta perustan antipatiani siihen kaikki Roope Salmisen tähän asti suoltama on ollut korviini... kamalaa.
Oli työkaverin kuitti aamulla kun töihin meni. Ei oikein tykkää kun olen kuukausi tolkulla saikulla.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
En pääse kirjautumaan tietokoneelle, koska ”current account is locked”.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Duunikaveri whatsappasi, kun tänään tulee mulle uusi auto, että muista ostaa tuksu kuusi.:eek:

 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Pitäis lähteä ajamaan Kokkolaan Kinnulan/Lestijärven/Kannuksen kautta. Tämä myös tapaksina ja satsumaksina tietoikkiin. Ettei mene renemäiseksi floodaamiseksi.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Hienoa ajaa 4 tuntia turhaan. Henkilö kipeä eikä viitsi ilmoittaa ettei ole tavattavissa. Kyrpänaamoja oikeassakin elämässä olemassa.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Ekaa kertaa Tiguanissa koukku käytössä. Pitäis hakea liukuovia tehtaalta. Tehdas myyty ja pitäisi tyhjentää.
 
Ylös