Tapatalk

burb

.
Asiakeskustelua Tapatalkista ja muista oheisluokista rennolla otteella.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Tein jo alustuksen valmiiksi ketjua varten, mutta menee se näinkin:

Olen vaan lukenut, jotta Tapatalkilla mobiilikäyttö olisi jouhevampaa ja jotain, mutta en kyllä edelleenkään tajua, kun en ole jaksanut perehtyä enempää asiaan.

Lumia välillä F1-Forumille tullessa iskee ruutuun Tapatalk-juttua. Vaihtoehtoina "Download Tapatalk" ja "Skip"...Mutta minä olen jo ladannut sen ohjelman. Mitähän sitten pitäisi tehdä? Kokeilin jotkin tunnuksetkin siihen tehdä, mutta en kyllä sen jälkeen osannut tehdä mitään enää.

burb

.
Tein jo alustuksen valmiiksi ketjua varten,
Sori kun hätäilin ja tein hassuttelumaisen toikin. :frown:
(nopeet syö hitaat, ime mun pölyä!)

Olen vaan lukenut, jotta Tapatalkilla mobiilikäyttö olisi jouhevampaa ja jotain, mutta en kyllä edelleenkään tajua, kun en ole jaksanut perehtyä enempää asiaan.

Lumia välillä F1-Forumille tullessa iskee ruutuun Tapatalk-juttua. Vaihtoehtoina "Download Tapatalk" ja "Skip"...Mutta minä olen jo ladannut sen ohjelman. Mitähän sitten pitäisi tehdä? Kokeilin jotkin tunnuksetkin siihen tehdä, mutta en kyllä sen jälkeen osannut tehdä mitään enää.
Androidilla se meni sutjakkaasti niin että asensin ohjelman, menin ohjelmaan sisälle inekseen, hain sopivassa kohtaa hakusanalla F1-Forum ja kai se jotenkin lisättiin siinä vaiheessa omiin forumeihin, kirjauduin Forumin tunnareilla Forumille ja siitä se sitten lähti. Ei kai se sen kummempaa pitäisi kai olla Lumiassakaan. En ainakaan mitään Tapatalk-tunnareita ole missään vaiheessa tehnyt tai tarvinnut.

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Yhet jauhaa ihan vakavissaan jostain tapiksesta!

Tärkeämpäähän olisi nyt miettiä, että mikä on se summa jonka luovutatte minulle yksissätuumin ihan kohdakkoin kulujeni kattamiseksi.