Kohukiekkoilija myöntää: Tein väärin31.10.2006 07:03
Jääkiekkoilija Timo Willman pahoittelee lauantaina Paneliassa pelatussa III divisioonan ottelussa tapahtunutta ylilyöntiään. Entisen liigapelaajan väkivaltaisten otteiden takia kaksi vastustajan pelaaja joutui sairaalahoitoon.
- Tein väärin, se on tosiasia. Mutta minulle ei jäänyt muuta vaihtoehtoa. Pelaajiamme kampattiin, hakattiin ja tökittiin sääntöjen vastaisesti. Vastustaja tuli väärällä asenteella väärää joukkuetta vastaan. Minä ja muutama muu pelaajamme kävimme sanomassa Panelian vaihtoaitioon sekä tuomareille, että väärien otteiden on loputtava, mutta mikään ei muuttunut, entinen SM-liigapelaaja Willman sanoo.
- Minua saa kyllä ajaa. Sitä ovat tehneet kovemmatkin miehet. Puolustin seurakavereitani, joille olisi voinut käydä huonostikin, mikäli sama meininki olisi jatkunut, hän jatkaa.
SM-liigaurallaan kovan pelaajan maineessa ollut Willman pitää pääasiana sitä, että sairaalaan yöksi joutunut pelaaja on päässyt terveenä kotiin ja tapahtunut on sovittu Panelian päävalmentajan Toni Tunturivuoren kanssa.
Willman toivoo pystyvänsä sopimaan asian myös sairaalasta pois päässeen pelaajan kanssa.
- Keskustelin tapahtuneesta jo Panelian päävalmentajan Toni Tunturivuoren kanssa. Pahoittelin tapahtunutta, ja myös Tunturivuori pahoitteli oman joukkueensa liian aggressiivista käytöstä. Haluamme molemmat saada asian selväksi ja päättää keskustelun siitä.