Mangelo
Well-known member
Kirjoitustensa perusteella yh-tuottaja ja -hankkija.Mikä vittu tää Racer X on? Mieshän on täysi pelle.
Kirjoitustensa perusteella yh-tuottaja ja -hankkija.Mikä vittu tää Racer X on? Mieshän on täysi pelle.
Lieko noita enää yh-äidiksi lasketaan, kun vanhan korvannut mies asuu saman katon alla.Pannaan molemmat yh-äitiä. Tosin eri muijaa. Nyt suu suppuun.
En oo ihan pystynyt vanhaa korvaamaan.:thumbfh:Lieko noita enää yh-äidiksi lasketaan, kun vanhan korvannut mies asuu saman katon alla.
Yh on aina yh. Ainiaaks pilaantunut. Kurjaa porukkaa. Oikeastaan voisivat käyttää hihamerkkejä niin erottais jo kaukaa ja vois vältellä.Lieko noita enää yh-äidiksi lasketaan, kun vanhan korvannut mies asuu saman katon alla.
Niimmut ootko sä sitä pillua nähny? Tää on nyt jostain syystä se oleellinen asia.Minulla ei ole mitään yh-äitejä vastaan. Puolisokseni en tosin huolisi.
Emmäkään. Siks ollaan susiparina asuttu koht (16.9) kymmenen vuotta.Minulla ei ole mitään yh-äitejä vastaan. Puolisokseni en tosin huolisi.
Onko ongelma väljähtänyt pillu, jälkikasvu, vai moraalivaje?Minulla ei ole mitään yh-äitejä vastaan. Puolisokseni en tosin huolisi.
Jälkikasvu.Onko ongelma väljähtänyt pillu, jälkikasvu, vai moraalivaje?
Ei pidä hosua sen ekan kanssa. Mä olin melkein 20 vuotta kihloissa ennenku menin naimisiin, ku en viitsinyt hätiköidä, ettei sitten tule tehtyä vikapäätöstä. Kyllä tää nyt toistaseks on ihan oikealta päätökseltä vaikuttanut.Sisäpaisti, jos ei ole kerran naimisiinmenosta oppinut, että on tyhmä, ja menee uudelleen, niin johan se osoittaa, että ihminen tulisi ottaa huostaan!
Se on mun hurja luontoni sellainen perkele.Eniten taitaa retsostella ne jotka vähiten saa.
RacerX:llä vissiin on kuiva kausi sitten.Eniten taitaa retsostella ne jotka vähiten saa.
Täähän pätee myös moniin muihin asioihin. Enitenhän miehisyydestäkin puhuvat ne, jotka eivät ole osoittaneet minkäälaista miehisyyttä itsessään. Enkä nyt tarkoita naisia.Eniten taitaa retsostella ne jotka vähiten saa.
Korviketta nyt harvemmin alkuperäiseksi luulee.En oo ihan pystynyt vanhaa korvaamaan.:thumbfh:
Itsehän olen miesten mies!!!Täähän pätee myös moniin muihin asioihin. Enitenhän miehisyydestäkin puhuvat ne, jotka eivät ole osoittaneet minkäälaista miehisyyttä itsessään. Enkä nyt tarkoita naisia.
Näin on näppylät.Korviketta nyt harvemmin alkuperäiseksi luulee.
Itselläni on niin vahva tuo sukkahien eritys, että jää moni karpaasi toiseksi!Täähän pätee myös moniin muihin asioihin. Enitenhän miehisyydestäkin puhuvat ne, jotka eivät ole osoittaneet minkäälaista miehisyyttä itsessään. Enkä nyt tarkoita naisia.