Tarja Halonen syytteeseen

Onko Halonen maanpetturi?

• Kyllä

Äänet: 6 42,9%
  • Ei

Äänet: 8 57,1%

• Äänestäjiä yhteensä
    14

oldez

Well-known member
Tässä on kyllä monessa suunnassa mennyt tää homma ihan pieleen. Toinen puoli katsoo että maahanmuuttokriittiset ovat rasisteja ja sitten taas toisella puolella rasistit katsovat olevansa vain maahanmuuttokriittisiä. Ihan asialliset jutut molemminpuolin hukkuu tähän hitler-korttien tulvaan. Jotain kertoo se että maahanmuuttajavastaisimmat punaniskat tulevat jostain perähikiän pikkukylästä jossa ei yhtään maahanmuuttajaa ole ja ne piirteet joista ei pidetä maahanmuuttajissa, koskee myös suomalaisiakin. Ainakin minun mielestäni sosiaalipummi on sosiaalipummi oli se minkä maalainen vaan.

Archie

Well-known member
Mitenhän tuo 'rasisitinen piirre' määritellään? Vaikuttaa varsin subjektiiviselta kokemukselta ja asialta. Tarkkojen prosenttilukujen esittäminen asiasta on ihan absurdia. Veikkaanpa että jokainen meistä omaa ennakkoluuloja, joita tiukasti tulkittuna voisi pitää rasistisina. Se sitten on eri asia, että toimiiko ennakkoluulojensa mukaan vai ymmärtääkö ne ennakkoluuloiksi ja toimii toisin.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Tässä on kyllä monessa suunnassa mennyt tää homma ihan pieleen. Toinen puoli katsoo että maahanmuuttokriittiset ovat rasisteja ja sitten taas toisella puolella rasistit katsovat olevansa vain maahanmuuttokriittisiä. Ihan asialliset jutut molemminpuolin hukkuu tähän hitler-korttien tulvaan. Jotain kertoo se että maahanmuuttajavastaisimmat punaniskat tulevat jostain perähikiän pikkukylästä jossa ei yhtään maahanmuuttajaa ole ja ne piirteet joista ei pidetä maahanmuuttajissa, koskee myös suomalaisiakin. Ainakin minun mielestäni sosiaalipummi on sosiaalipummi oli se minkä maalainen vaan.
Suomessa ei ole pystytty keskustelemaan millään mittarilla järkevästi maahanmuutosta ja siihen mahdollisesti liittyvistä ongelmista. Ei tuolla systeemillä saada mitään aikaiseksi.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Halosen vika oli ilmeisesti se, että totesi ääneen sen asian ja huolen jonka perussuomalaiset jo itse itsessään tunnistivat eli 25% perussuomalaisia äänestäneistä oli tunnistanut itsessään rasistisia piirteitä.

Toisin sanoen Halonen ei jaksanut enää puolustella punaniskaa punaniskalta itseltään.
Tässä tuli esiin tärkeä pointti. Kyse oli persuja äänestäneistä, ei itse persuista, joista jo hätäisimät kiljuu kurkku suorana.:O

Mangelo

Well-known member
Tässä tuli esiin tärkeä pointti. Kyse oli persuja äänestäneistä, ei itse persuista, joista jo hätäisimät kiljuu kurkku suorana.:O
Miksei Halonen kommentoi oman puolueensa kannattajien rasismia, koska sitäkin selvästi on, ja sen peittelyksi tapahtuvaa syrjintää ja persujen leimaamista?

Viimeksi muokattu:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Miksei Halonen kommentoi oman puolueensa kannattajien rasismia, koska sitäkin selvästi on, ja sen peittelyksi tapahtuvaa syrjintää ja persujen leimaamista?
Varmaan siksi ettei kuulu mihinkään puolueeseen.

Sisäpaisti Halonen kritisoi puoluejohtajia, ei yksin persuja. Toki yleensä se koira älähtää, johon kallikka kalahtaa. Jos näin rasistisesti saa sanoa, ja miksei sais kun muutkin kuten juuri tuossa ylhäällä kirjoitit.:O

Örfil

Guest
100% KOMP! Minulla ei ole tähän mitään lisättävää.