Renessanssinero
Perusfeidaaja
Tärkeä kysymys. Itse vastaan myöhemmin.
Kyllä ne hyvin sopeutuisivat Suomeen, kunhan ei toistettaisi USA:n tekemiä virheitä sopeuttamisessa.Tulimuurahaisista on tullut suuri ongelma niiden levinneisyysalueilla, se uhkaa joitakin eliöitä ja sen pistot aiheuttavat pahoja vammoja. Tulimuurahaista pidetäänkin yhtenä maailman sadasta haitallisimmasta vieraslajista. Tulimuurahaisten yhteiskunnat liittyvät yhteen ja valtaavat uusia alueita.
Ne ovat erittäin aggressiivisia varsinkin puolustautuessaan. Laji on erittäin sitkeä tuholaismyrkkyjä vastaan. Tulimuurahaiset pistävät myös erittäin aggressiivisesti ja suihkuttavat happoa, joka pystyy lamaannuttamaan suunnilleen sen itsensä kokoisen vihollisen.
Ei, ne oli postin kesätyöläisiä.Ainakin tollasia oransseja murkkuja on omassa pihassa näkynyt mutta ehkei ihan samaa lajia.
Riippuu pitkälti yrteistä.. mutta kovin kivuliaalta kuulostaa tulla tulimuurahaisten syödyksi.Jos haluat niin oltko valmis pystyynmarinointiin yrteillä?
Mä aattelin yrteistä lampaalle sopivan rosmariinin, mintun ja rakuunan. Ruokavalioon tietysti pystyynmarinoitaessa voisi lisä myös hunajan ja mustapippurin.Riippuu pitkälti yrteistä.. mutta kovin kivuliaalta kuulostaa tulla tulimuurahaisten syödyksi.
Ei, mutta tarvitseeko forumi suomuuraimia?Tarvitseeko Suomi tulimuurahaisia?
Ei, ne oli postin kesätyöläisiä.
Ei tarvitse. Täällä lämmitetään haloilla.Tärkeä kysymys. Itse vastaan myöhemmin.
Veit munat suustani.Eikö tämä ajojahti voisi jo loppua!
*kaljaa näytöllä*Ei, ne oli postin kesätyöläisiä.