Tatuoinnit

Timo Toikki

Hepittäjä
Liittynyt
25.3.2010
Viestit
587
Tämä mietityttää.

Jumalauta. Miksi kukaan täysijärkinen ottaisi tatuointeja? Ensinnäkin ne on vitun rumia, maksaa vitusti, niistä saa mitään selvää kukaan muu paitsi tatuoinnin omistaja ja niitä ei saa pois. Katsoin vahingossa jotain tatuointiohjelmaa ja pässinpäät menevät sinne selittämään merkityksiään ja sitten laitettaan kovaan hintaan tatskaa. Hirveetä myötähäpeää kun joku sössöttää jostain enkelinkuvasta ja miten tärkeää se on hänelle ja blaa blaa.

Tää on vähän samaa juttua kun koiraihmisillä. Niistä tatuoinneista on aina pakko kysyä jotain. Sit tatuoinnin onnellinen omistaja selittää miten siinä on rauhankyyhkynen ja vapauden risti ja itse nyökkäilee, että joo joo vaikka ei ymmärrä siitä tirin taria. Ja auta armias jos et huomaa sitä tatuointia. Tosin jollain on se piilossa ja sillä on vain heille itselleen merkitys. Ihan ufomenoa. Tribaalitatuoinneista en viitsi edes aloittaa, etten joudu hakemaan verenpainelääkkeitä. Ja tottakai jotkut pönkittävät olematonta itsetuntoaan tatuoinneilla.

Sum summarum. Ei mitään järkea ja vitun rumia varsinkin naisilla. Se on hienoo kun tatuoi nuorena leppäkertun perseeseen ja siinä on nelikymppisenä kuplavolkkari.
 

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
Vittu, mulla on sählypallon kuva tatuoituna perseeseen. Oon huomenna menossa ottamaan sählymailan kuvan toiseen perspuolikkaaseen. Ootko vittu koskaan edes tatuointia nähny? Mennäänkö naruneliöön selvittämään, että onko tatskat hienoja vai ei. Perkele.
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Tästä olen prikulleen samaa mieltä Timo Toikkendaalin kanssa.

Laitetaan rasti seinään...Edit: tai kätevämpi se risti ois tatuoida vaikkapa persuuksiin.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Sum summarum. Ei mitään järkea ja vitun rumia varsinkin naisilla. Se on hienoo kun tatuoi nuorena leppäkertun perseeseen ja siinä on nelikymppisenä kuplavolkkari.
Sama juttu kun menee ja ottaa nuorena akan.
 

PeeVee79

Paksu ja pehmeä.
Liittynyt
21.6.2006
Viestit
3348
Sijainti
J:vi
Tämä mietityttää.

Jumalauta. Miksi kukaan täysijärkinen ottaisi tatuointeja? Ensinnäkin ne on vitun rumia, maksaa vitusti, niistä saa mitään selvää kukaan muu paitsi tatuoinnin omistaja ja niitä ei saa pois. Katsoin vahingossa jotain tatuointiohjelmaa ja pässinpäät menevät sinne selittämään merkityksiään ja sitten laitettaan kovaan hintaan tatskaa. Hirveetä myötähäpeää kun joku sössöttää jostain enkelinkuvasta ja miten tärkeää se on hänelle ja blaa blaa.

Kerrankin oon Timpan kanssa 107% samaa mieltä, aiemmin oo viittinyt edes kommentoida.
Tai no se sählykommentti oli kyllä jo jyvällä, tämä sitten osu ja uppos.

Sum summarum. Ei mitään järkea ja vitun rumia varsinkin naisilla. Se on hienoo kun tatuoi nuorena leppäkertun perseeseen ja siinä on nelikymppisenä kuplavolkkari.
Tai kuten Robin Williams sanoi;
"You get a tattoo of a barbed wire when you're 18. By the time when you're 80 it's a picket fence."
 
Viimeksi muokattu:

Jonkki

Press Play ►
Liittynyt
16.1.2003
Viestit
4942
Sijainti
Suomi Fineland
Joskus nuorna, vajaa parikymppisenä harkitsin puolivakavissani tatuoinnin ottamista. Nyt vanhana ja viisaanaa olen helvetin tyytyväinen etten ottanut :D.

Jos ihan pakko olis veitsi kurkulla joku tatska ottaa ni kai sitte jonnekin varvasväliin mahdollisen esikoisen nimikirjaimet tms.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Vahvasti samaa mieltä. Yleisesti tatuointi on jollakin näistä neljästä:
- Wannabe-rokkarit
- Ihqudaa-teinit
- Punttisalin anaboli hauiskääntäjät
- rikolliset

Kuten aiemmin todennut, jos haluaa olla erilainen, eikä massan mukana hiihtäjä, niin panis inkkarisulan päähän.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Vahvasti samaa mieltä. Yleisesti tatuointi on jollakin näistä neljästä:
- Wannabe-rokkarit
- Ihqudaa-teinit
- Punttisalin anaboli hauiskääntäjät
- rikolliset

Kuten aiemmin todennut, jos haluaa olla erilainen, eikä massan mukana hiihtäjä, niin panis inkkarisulan päähän.
Unohdit emo-teinit.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Vittu, mulla on sählypallon kuva tatuoituna perseeseen. Oon huomenna menossa ottamaan sählymailan kuvan toiseen perspuolikkaaseen. Ootko vittu koskaan edes tatuointia nähny? Mennäänkö naruneliöön selvittämään, että onko tatskat hienoja vai ei. Perkele.
Olet vissiin jäänyt ilman äidin huomiota lapsena?
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Vahvasti samaa mieltä. Yleisesti tatuointi on jollakin näistä neljästä:
- Wannabe-rokkarit
- Ihqudaa-teinit
- Punttisalin anaboli hauiskääntäjät
- rikolliset

Kuten aiemmin todennut, jos haluaa olla erilainen, eikä massan mukana hiihtäjä, niin panis inkkarisulan päähän.
Entä jos aikoisi ottaa pienen tatuoinnin jokaisesta suoritetusta täyden matkan triathlon-kilpailusta? Olisiko silloin punttisalin anaboli ihqudaa teinihauiskääntäjä rikollinen, joka haluaisi olla rokkari? :ahem:
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Entä jos aikoisi ottaa pienen tatuoinnin jokaisesta suoritetusta täyden matkan triathlon-kilpailusta? Olisiko silloin punttisalin anaboli ihqudaa teinihauiskääntäjä rikollinen, joka haluaisi olla rokkari? :ahem:
Kyseinen henkilö ei varmaan sitten osaisi käyttää paperia ja kynää eli tukkikirjanpitoa.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Mä en noin niinkuin yleisestikään ymmärrä tuota miksi ketään juuri edes kiinnostaa muiden tatuointien ottamiset.. Jos joku haluaa sellaisen, niin ottakoon. Ei se ole multa pois. Typerämpää on tuollainen jatkuva nillitys.

Ja ei, itse en ole ajatellut ottaa tatuointia, mutta olen nähnyt ihan siistejäkin tatuointeja (etenkin naisilla!), jotka sopivat kantajalleen. Ne ovat yleensä aika pieniä.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Mä en noin niinkuin yleisestikään ymmärrä tuota miksi ketään juuri edes kiinnostaa muiden tatuointien ottamiset.. Jos joku haluaa sellaisen, niin ottakoon. Ei se ole multa pois. Typerämpää on tuollainen jatkuva nillitys.

Ja ei, itse en ole ajatellut ottaa tatuointia, mutta olen nähnyt ihan siistejäkin tatuointeja (etenkin naisilla!), jotka sopivat kantajalleen. Ne ovat yleensä aika pieniä.
Kuplavolkkari. :ahem:
 
Ylös