oldez
Well-known member
oldez 2Villeroy&Boch: Hurricane Helium
![]()
Knoukka 1 + hammashuollon hihamerkki
PuoliPöhkö 1
oldez 2Villeroy&Boch: Hurricane Helium
![]()
Mä melkein toivoin että ois paljastunu Pöhkiksen jemmaavan perheen vessaharjoja tietokonenurkkauksessaan.Krominen pönttöharja, Ikeasta.
Mun "tietokonenurkkaus" on hyvinkin liikkuvaa mallia. Tällä hetkellä se sijaitsee olohuoneen keinunojatuolissa.Mä melkein toivoin että ois paljastunu Pöhkiksen jemmaavan perheen vessaharjoja tietokonenurkkauksessaan.
Ikkuna-avainkahva.Mun "tietokonenurkkaus" on hyvinkin liikkuvaa mallia. Tällä hetkellä se sijaitsee olohuoneen keinunojatuolissa.
Vinkki 1: Terästä, kromattu noin 70%:rosenttisesti, ei suora.
Vinkki 2: Väline palvelee toisen tavaran käyttöä. Väline on käytössä yleisesti esimerkiksi silloin kun tähän toiseen tavaraan kohdistetaan puhdistustoimenpiteitä.
Vinkki 3: Väline on "täyttä tavaraa", umpimetallia, ei siis esimerkiksi ontto. Esineen toinen pää ei ole kromattu.
Vinkki 4: Välineessä on vain kahta materiaalia, terästä ja kromipinnoitetta.
Vinkki 5: Välinettä on saatavana kromatun sijasta myös esimerkiksi valkoisena. Tivattava väline on irtosellainen, mutta myös kiinteät mallit ovat hyvin yleisiä.
Ei mulla ollu tarkotus lukita lopullisesti sitä vanhaa. Ajattelin vähän aikaa kiusata oltsua. Meneehän tää näinki.Eka meni syystä tai kolmannesta lukkoon.
oldez 3Aallon pinottavan jakkaran kopio.